FreePrograms.me

PhotoDOCTOR 3.15


PhotoDOCTOR ابزاری عالی است که به شما کمک می کند عکس های پاک شده را از دستگاه های مختلف مانند کارت های حافظه، درایوهای فلش USB، دوربین ها و تلفن های همراه بازیابی کنید. این برنامه دارای رابط کاربری ساده و عملکردهای بصری است که استفاده از آن را برای کاربران در هر سطح مهارت بسیار راحت می کند. یکی از عملکردهای کلیدی برنامه PhotoDOCTOR امکان پیش نمایش عکس های بازیابی شده قبل از بازیابی نهایی است. این به شما امکان می دهد فقط عکس هایی را که برای بازیابی نیاز دارید انتخاب کنید و از اتلاف وقت برای بازیابی تصاویر غیر ضروری جلوگیری کنید.
Photo DOCTOR عملکرد فیلتر کردن عکس ها بر اساس فرمت را ارائه می دهد. می توانید فرمت های فایل مورد نظری را که می خواهید بازیابی کنید مشخص کنید و برنامه به طور خودکار کار خود را فقط به این فرمت ها محدود می کند. این به شما کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنید و فقط عکس‌هایی را که واقعاً نیاز دارید دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب CyberLink YouCam امکان افزودن جلوه های احساسی در حین چت تصویری است. برای مثال، می‌توانید از افکت‌های هیجانی متحرک استفاده کنید تا چهره‌تان احساسات مختلفی مانند لبخند زدن، غمگینی یا تعجب را بیان کند. این یک فرصت عالی برای افزودن سرگرمی و نشاط به مکالمات آنلاین شما است.
یکی دیگر از ویژگی های مفید CyberLink YouCam امکان ضبط فیلم و عکس از وب کم است. با استفاده از این برنامه می توانید وبلاگ های ویدیویی، رزومه های ویدیویی ایجاد کنید یا فقط سلفی های زیبا بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید جلوه‌ها و فیلترهایی را روی عکس‌ها و ویدیوها اعمال کنید تا منحصربه‌فرد بودن و خلاقیت را به آن‌ها اضافه کنید.

می توانید برنامه PhotoDOCTOR 3.15 را مستقیماً از وب سایت ما در زیر دانلود کنید

PhotoDOCTOR ابزار بسیار مفیدی است که به شما کمک می کند عکس های حذف شده یا آسیب دیده را بازیابی کنید. در صورتی که با از دست دادن تصاویر ارزشمند مواجه شدید، پیشنهاد می شود این برنامه را امتحان کرده و خاطرات خود را زنده کنید.
19 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید