FreePrograms.me

F.lux 4.131

F.lux یک برنامه ساده و کاربردی است که وظیفه اصلی آن تنظیم خودکار روشنایی و دمای رنگ نمایشگر کامپیوتر با زمان فعلی روز است.
برای این کار باید با وارد کردن کد پستی، مکان خود را در برنامه مشخص کنید. سپس برنامه قادر به محاسبه دقیق زمان جاری و تنظیم مناسب ترین تنظیمات خواهد بود.

پس از تنظیم مکان، برنامه زمان دقیق روز را تعیین می کند و شمارش معکوس را برای تغییر حالت تنظیمات نمایش شروع می کند. در تنظیمات برنامه، می توانید راحت ترین سطح نور پس زمینه را برای ساعات روشن و تاریک روز و همچنین سرعت انتقال از یک حالت به حالت دیگر (به طور پیش فرض 60 دقیقه) تنظیم کنید.
علاوه بر این، F.lux به شما امکان می دهد تنظیماتی را که با پیمایش در کل چرخه روزانه در چند ثانیه انجام داده اید، پیش نمایش کنید.
این برنامه همچنین دارای یک "حالت فیلم" ویژه است که برای کسانی که دوست دارند فیلم را روی رایانه تماشا کنند مفید خواهد بود. در این حالت، برنامه سعی می کند تعادل رنگ ها و سایه ها را حفظ کند، اما در عین حال تصویر را "گرم تر" می کند.
اگر نیاز به کار بر روی چیزی دارید که به رندر رنگی دقیق تری نیاز دارد (پردازش عکس، ویرایش ویدیو و غیره)، می توانید برنامه را برای یک ساعت خاموش کنید. در این مدت زمان، برنامه تنظیمات نمایش را تغییر نخواهد داد.
مدیریت برنامه به لطف رابط فشرده و بصری آن بسیار آسان است. پنجره اصلی نموداری را نشان می دهد که زمان فعلی روز و تنظیمات فعلی را نشان می دهد.
ویژگی های F.lux:

  • بسته به زمان روز، رنگ مانیتور را تغییر می دهد، فشار غیر ضروری از چشم را از بین می برد، عملکرد "شب" را حفظ می کند.
  • زمان روز را از مختصات مشخص شده محل سکونت شما تعیین می کند. یک راه آسان برای یافتن موقعیت مکانی شما از طریق سرویس آنلاین Google Maps ارائه می دهد.
  • می توانید به طور موقت برنامه را برای تماشای فیلم یا ویرایش تصاویر متوقف کنید.
  • تنظیمات اضافی برای حداقل و حداکثر دمای رنگ.

اگر اغلب در شب یا صبح زود کار می کنید و از تنظیم دستی تنظیمات مانیتور خود تنبل یا خسته شده اید، F.lux را دانلود و نصب کنید.

در ادامه می توانید برنامه F.lux نسخه 4.131 را دانلود کنید

این برنامه چندین تنظیمات ساده را ارائه می دهد که مربوط به انتخاب محدودیت های ارزش رنگ از 2700 K (قطعا گرم) تا 6500 K (مقدار بسیار سرد) و فواصل زمانی است که سایه ها تغییر می کنند. شما می توانید دما را خودتان تنظیم کنید، یا با استفاده از یکی از پروفایل های استاندارد، یا با تنظیم دستی پارامترها.

26 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید