FreePrograms.me

موقعیت مکانی را در ویندوز 11 غیرفعال کنید

آیا نمی خواهید ویندوز 11 موقعیت مکانی شما را شناسایی کند؟ خوب، درست مثل موبایل دستگاه های اندرویدی و iOS، سیستم عامل مایکروسافت به شما این امکان را می دهد که به سادگی و به سرعت این سرویس ارتباطی را غیرفعال کنید.


اصلاً مهم نیست که چرا می خواهید این ویژگی را غیرفعال کنید، مهم است که روشن کنید که غیرفعال کردن مکان در رایانه های ویندوز 11 ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

دقیقاً چه مشکلاتی وجود دارد؟ خوب، شما نمی توانید اطلاعاتی در مورد جایی که هستید به دست آورید و ممکن است برخی از برنامه ها از کار بیفتند (اگر از این ویژگی استفاده کنند).

نحوه خاموش کردن مکان در ویندوز 11


قبل از اینکه مراحلی را که باید انجام دهید به شما نشان دهیم، باید روشن کنیم که برای خاموش کردن موقعیت مکانی نیازی به فعال کردن ویندوز 11 نیست، ما همچنین توصیه می کنیم مکان را برای برخی از برنامه ها خاموش کنید، زیرا این کار باعث ایجاد تداخل کمتری در هنگام استفاده از ویندوز 11 می شود در کامپیوتر شما.

  

  1. ابتدا باید کلمه "تنظیمات" را در نوار جستجو وارد کنید. پنجره ای با چندین گزینه ظاهر می شود، روی "تنظیمات" و سپس "باز کردن" کلیک کنید.
  2. هنگامی که در پنجره تنظیمات قرار گرفتید، باید به تب Privacy and Security بروید.
  3. سپس به بخش "مکان" بروید.
  4. به عنوان آخرین مرحله، روی دکمه کنار Location Services کلیک کنید، این اطمینان حاصل می کند که هیچ برنامه ای نمی تواند به مکان شما دسترسی پیدا کند.


اگر رایانه شما به شما اجازه نمی دهد مکان را خاموش کنید، باید به عنوان سرپرست وارد ویندوز 11 شوید. همه چیز به نحوه پیکربندی کاربری که از طریق او از رایانه استفاده می کنید بستگی دارد.

اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که آخرین به‌روزرسانی‌های ویندوز 11 را دانلود کنید، زیرا اگر نرم‌افزار رایانه شخصی شما قدیمی باشد، ممکن است این ویژگی "مخفی" شود. همچنین ممکن است لازم باشد بدانید که چگونه تنظیم وضوح صفحه نمایش.

21 آوریل 2023 8
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    3 دسامبر 2023 23:19
    مقاله بسیار جالبی است، همه چیز به وضوح حتی برای آدمک ها نوشته شده است.
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:17
    من همیشه لوکیشنم رو خاموش میکنم تا fbi پیدام نکنه
  3. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:03
    سرد! همه چیز برای من درست شد، لوکیشن را خاموش کردم.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:26
    من دوست داشتم که چگونه همه چیز به وضوح توضیح داده شده است، خاموش کردن مکان آسان بود 
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 17:34
    همه چیز به وضوح توضیح داده شد، با تشکر از اطلاعات لازم