FreePrograms.me

دانلود OziExplorer 1.36

برنامه OziExplorer برای ترکیب نقشه های شطرنجی با داده های GPS طراحی شده است و قابلیت های ناوبری تعاملی را ارائه می دهد. این دستگاه با گیرنده های Garmin، Magellan، Lowrance، Eagle، Brunton/Silva، MLR GPS سازگار است و از انواع فرمت های نقشه از جمله BSB، USGS DRG، ECW، SID، TIF، PNG و غیره پشتیبانی می کند.


توابع برنامه

کاربر می تواند هم از کارت های آماده و هم از کارت های اسکن شده خود استفاده کند. عملکرد کلیدی شامل حاشیه نویسی نقشه ها، استفاده از پیش بینی ها و شبکه های مختلف، و مشاهده موقعیت های GPS در زمان واقعی است. OziExplorer طیف گسترده ای از ابزارها را برای کار موثر با داده های مکانی فراهم می کند.


طرح

رابط OziExplorer یک نمای غنی از انواع داده ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. صفحه نمایش تاریخ و زمان فعلی، مختصات دقیق (طول و عرض جغرافیایی)، سطح باتری و ارتفاع را نشان می دهد. کاربر می تواند با استفاده از دکمه های واقع در سمت راست نمایشگر، آمار اولیه را تغییر دهد.


بیشتر صفحه توسط نقشه انتخاب شده اشغال شده است، که در آن یک فلش روشن مکان فعلی را نشان می دهد. لازم به ذکر است که رابط برنامه دارای ترجمه روسی نیست.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

13 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید