FreePrograms.me

Driver Booster 11 Free 11.5.0.85

درایورهای قدیمی، خراب یا مفقود می توانند باعث شوند رایانه یا دستگاه های مهم شما در هر زمانی از کار بیفتند. Driver Booster 11 می تواند به سرعت درایورهای دستگاه مورد نیاز را به راحت ترین روش برای شما بررسی، دانلود و نصب کند. به لطف عیب‌یابی سریع ارائه شده توسط Driver Booster، رایانه شخصی و دستگاه‌های خارجی شما دوباره بدون مشکل کار می‌کنند، از جمله زمانی که به اینترنت متصل هستند. Driver Booster می تواند درایورهای کارت گرافیک یا هر درایور گم شده را برای شما به صورت آفلاین نصب کند.

پایگاه داده برنامه شامل 3 میلیون درایور برای تجهیزات و سیستم عامل های قدیمی و جدید است. هر فایل توسط مایکروسافت تأیید شده است که امنیت و پایداری رایانه شخصی شما را تضمین می کند. در نسخه های اخیر، نصب اجزای بازی امکان پذیر شده است: Java، Visual C++، PhysX، .NET Framework، DirectX.

ویژگی های Driver Booster برای ویندوز

  • نصب خودکار درایورها؛
  • نصب اجزای بازی؛
  • حذف نرم افزارهای استفاده نشده؛
  • عملکرد بایگانی درایور ویندوز برای نصب مجدد سریع سیستم عامل.
  • قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی درایورها آنها به شما کمک می کنند در صورت بروز مشکل سیستم را به عقب برگردانید.

این برنامه طبق الگوریتم زیر کار می کند:

  1. پیکربندی سخت افزاری دستگاه و ویندوز را برای نرم افزار مورد استفاده اسکن می کند.
  2. نسخه های جدید فایل ها را در سرورهای خود بررسی می کند. 
  3. هنگام استفاده از نرم افزار شخص ثالث، به روز رسانی ها را با نصب و جایگزینی نرم افزار مربوطه با نرم افزار دارای مجوز ارائه می دهد. Driver Booster را می توان طوری پیکربندی کرد که به طور خودکار درایورها را در یک بازه زمانی مشخص به روز کند.
  4. نرم افزار را به صورت خودکار دانلود و نصب می کند.

نسخه رایگان کاملاً رایگان ارائه شده است و تمام عملکردهای لازم را دارد. به گفته توسعه دهندگان، دانلود و به روز رسانی درایورها تا 3 برابر سریعتر از جستجو و نصب آنها توسط خودتان است.

در ادامه می توانید Driver Booster 11 Free نسخه 11.5.0.85 را دانلود کنید

دانلود Driver Booster برای کاربرانی که با خرابی و خطاهای سیستم، صفحه آبی مرگ (BSOD)، صدا یا مشکلات شبکه مواجه هستند توصیه می شود. این نرم افزار حاوی ابزارهای مناسب برای یافتن و رفع مشکلات کارت های صوتی و شبکه، شناسایی فایل های متناقض و بدون امضا است. حالت آرام به شما امکان می دهد وقتی یک برنامه یا بازی به حداکثر صفحه نمایش داده می شود، اعلان ها را پنهان کنید. 

 

20 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید