FreePrograms.me

BandiZip 7.35

Bandizip یک بایگانی کننده سریع و قدرتمند است که از بسیاری از فرمت های آرشیو مانند WinZip، 7-Zip، WinRAR و غیره پشتیبانی می کند. این برنامه در نسخه های رایگان و پولی موجود است که از تعدادی عملکرد اضافی پشتیبانی می کند.

این ابزار از الگوریتم بسیار سریعی برای فشرده سازی و از حالت فشرده خارج کردن آرشیوها استفاده می کند و سرعت آرشیو بالایی دارد. علاوه بر این، کشیدن و رها کردن و توابع چند فشرده سازی پشتیبانی می شوند این ابزار همچنین به شما امکان می دهد محتویات آرشیو را از منوی زمینه ویندوز اکسپلورر حتی قبل از باز کردن آن مشاهده کنید، بایگانی های خود استخراج شونده را ایجاد کنید، از یونیکد پشتیبانی می کند، بایگانی را بررسی می کند. خطاها، نسبت فشرده سازی و تفکیک آرشیو اندازه را تنظیم می کند.

  • فرمت های پشتیبانی شده برای فشرده سازی و رفع فشرده سازی: ZIP، 7Z(lzma2)، ZIPX(xz)، EXE(sfx)، TAR، TGZ، LZH(lh7)، ISO(joliet)، GZ، XZ.
  • فرمت های پشتیبانی شده فقط برای رفع فشار: 7Z، ACE، AES، ALZ، ARJ، BH، BIN، BZ، BZ2، CAB، Compound(MSI)، EGG، GZ، IMG، ISO، ISZ، LHA، LZ، LZH، LZMA، PMA ، RAR، RAR5، SFX(EXE)، TAR، TBZ، TBZ2، TGZ، TLZ، TXZ، UDF، WIM، XPI، XZ، Z، ZIP، ZIPX، ZPAQ، ZSTD، BR، NSIS.

رابط کاربری این بایگانی در طراحی مینیمالیستی با سایرین متفاوت است و استفاده از آن را ساده و آسان می کند. شما می توانید با آرشیوهای خود برنامه، با استفاده از یک ناوبر فایل آشنا، یا مستقیماً از Windows Explorer، بایگانی کننده دستورات خود را در منوی زمینه خود ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد بایگانی های جدید (از جمله موارد چند جلدی) ایجاد کنید، از محتویات بایگانی با رمز عبور محافظت کنید، سطح فشرده سازی داده ها را انتخاب کنید، یکپارچگی بایگانی ها را بررسی کنید، فایل ها را در بایگانی تغییر نام دهید و موارد دیگر.

می توانید BandiZip نسخه 7.35 را در زیر دانلود کنید

این برنامه به سرعت و بدون بارگذاری بیش از حد رایانه با وظایف خود کنار می آید. به طور کلی، این یک آرشیو قابل اعتماد و آسان برای استفاده است که بسیاری از کاربران از آن لذت خواهند برد.

 

---
09 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید