FreePrograms.me

Nox APP Player 7.0.6.0

این شبیه ساز مبتنی بر پلتفرم اندروید 4.4.2 و 5.1.1 سازگار با X86/AMD است که تقریباً از همه برنامه ها پشتیبانی می کند. به هر حال، برنامه ها را می توان از Google Play و همچنین با باز کردن فایل apk موجود خود نصب کرد.

Nox App Player برای آزمایش بازی ها و برنامه ها عالی است، به خصوص اگر توسعه دهنده باشید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که چندین شبیه ساز را در یک کامپیوتر به طور همزمان اجرا کنید. من می خواهم به قابلیت اتصال گیم پد یا کنترلر اشاره کنم و البته می توانید از صفحه کلید کار کنید. به طور کلی، من راضی بودم، گاهی اوقات خودم به شبیه ساز نیاز دارم، اما نمی دانم کدام یک را انتخاب کنم، این یکی تاکنون بدون مشکل و اشکال کار می کند، زمان نشان می دهد که در آینده چگونه رفتار خواهد کرد. برای سهولت استفاده از برنامه های لمسی در رایانه رومیزی، گزینه ای برای اختصاص دادن کلیدهای کنترل بازی یا سنسور G به دکمه های صفحه کلید یا ماوس وجود دارد. چه می توانیم بگوییم اگر این برنامه حتی بتواند تکان دادن یک دستگاه مجازی را شبیه سازی کند، موقعیت جغرافیایی را نشان دهد، از صفحه نمایش مانیتور عکس بگیرد و غیره.

Nox App Player یک نفس تازه در این سبک است. و مجموعه‌ای از دلایل برای این کار وجود دارد: طراحی و بهینه‌سازی، تنظیمات فردی و پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل و AMD، پایه قابل انتخاب (نسخه‌های 4.2.2 و حتی 7.1.1 بتا) و تنظیمات گرافیکی که با اولین کلیک تغییر می‌کنند. 

می توانید Nox APP Player نسخه 7.0.6.0 را در زیر دانلود کنید

تنظیمات شبیه ساز نیز بسیار متنوع است و به شما امکان می دهد یک دستگاه کاملاً سفارشی "برای خود" ایجاد کنید: تلفن هوشمند یا تبلت، وضوح صفحه نمایش، اندازه حافظه، اطلاعات سازنده، مدل دستگاه و غیره. به هر حال، این شبیه ساز به طور خودکار جهت صفحه نمایش را تغییر می دهد. در صورت نیاز برای یک برنامه خاص



09 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید