FreePrograms.me

یادداشت 9.1.2

میمو - شبیه ساز پیشرفته اندروید که با آن می توانید بازی های موبایل را روی صفحه بزرگ کامپیوتر یا لپ تاپ خود بازی کنید. این شبیه ساز از برنامه ها و بازی های Play Store پشتیبانی می کند و برای اجرای بازی های محبوب اندروید بهینه شده است.

MEmu App Player در تلاش است تا بهترین تجربه را برای انجام بازی های اندروید و استفاده از برنامه های ویندوز به شما ارائه دهد. MEmu 7 اجزای کلیدی MEmu را به روز کرده است و عملکرد کلی 30 درصد بهبود یافته است که منجر به نرخ فریم به طور قابل توجهی بالاتر، کیفیت گرافیک بهبود یافته و تجربه کلی بهتر شده است. آیا MEmu می تواند هر بازی اندرویدی را بازی کند؟
بله، منو شامل بازی ها و برنامه هایی برای سازگاری گسترده است. همچنین شامل بهینه سازی برای بازی ها می شود. Call of Duty، PUG، Stumble Guys، Apex Legends و همچنین برنامه های اندرویدی مانند WhatsApp، Facebook یا Snapchat در حافظه عالی کار می کنند.
آیا MEmu به یک حساب اندرویدی نیاز دارد؟
بله، برای نصب بازی‌ها یا برنامه‌ها از فروشگاه Play و عیب‌یابی مشکلات، مانند هر دستگاه اندرویدی، باید وارد حساب Google شوید. اگر ترجیح می دهید از حساب شخصی Google خود استفاده نکنید، می توانید فقط برای Memo یک حساب Google جدید ایجاد کنید.
MEmu چه نسخه ای از اندروید را شبیه سازی می کند؟
MEmu از چندین نسخه اندروید در یک بسته نصبی پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید اندروید 5.1، اندروید 7.1 یا حتی اندروید 9.0 را نصب کنید. این منو همچنین به شما امکان می دهد دو یا چند نسخه اندروید را همزمان اجرا کنید.
این شبیه ساز کاملاً بر اساس ترجیحات و نیازهای شما قابل تنظیم است. علاوه بر تنظیم گزینه های خود سیستم اندروید، تنظیمات اضافی مانند انتخاب وضوح صفحه (تا تمام صفحه)، قرار دادن نوار ناوبری (بالا، پایین، پنهان)، استفاده از صفحه کلید مجازی، به دست آوردن سریع Root وجود دارد. حقوق، و غیره راحت است که آنها به طور جداگانه دکمه هایی برای اسکرین شات، تکان دادن، تغییر جهت صفحه نمایش، پاک کردن حافظه، تنظیم صدا اجرا می شوند.
می‌توانید برنامه‌های جدید را یا از Google Play (به یک حساب Google نیاز دارید) یا با استفاده از یک فایل apk نصب کنید. برای گزینه دوم یک دکمه مخصوص در نوار وظیفه وجود دارد یا می توانید به سادگی روی خود فایل دوبار کلیک کنید و برنامه در صفحه دستگاه مجازی ظاهر می شود.
اگر برنامه را آزمایش کرده اید و می خواهید آن را روی دستگاه واقعی خود داشته باشید، MEmu انتقال سریعی را برای این کار از طریق یک دکمه ویژه در همان نوار وظیفه ارائه کرده است: تلفن هوشمند یا تبلت خود را از طریق کابل USB به رایانه شخصی متصل کنید و منتظر نصب باشید. .
ویژگی های MEmu:

  • راه اندازی برنامه ها و بازی ها برای اندروید;
  • پشتیبانی از Play Market;
  • کلیدهای فوری؛
  • تنظیمات دستگاه و صفحه نمایش شبیه سازی شده؛
  • نسخه اندروید را انتخاب کنید: 4.4، 5.1 یا 7.1.
  • صفحه کلید مجازی اندروید;
  • نصب APK و XAPK؛
  • ضبط فیلم و اسکرین شات؛
  • پشتیبانی ماکرو

علاوه بر این، می توانید چندین نسخه از شبیه ساز را اجرا کرده و گیم پلی را ضبط کنید. تنظیم دقیق شبیه ساز، از جمله صفحه نمایش، پردازنده، FPS و پارامترهای شبکه، به شما این امکان را می دهد که هنگام اجرای بازی های تلفن همراه بر روی رایانه خود به حداکثر کارایی دست یابید.

می توانید شبیه ساز MEmu نسخه 9.1.2 را در زیر دانلود کنید

همچنین شایان ذکر است که شبیه ساز به شما امکان می دهد یک صفحه کلید رایانه شخصی "مکانیکی" را به اقدامات خاصی در یک دستگاه مجازی پیوند دهید: با استفاده از پد متقابل AWDS، مکان نما تیراندازی، سنسور گرانش و غیره برای کنترل، که بسیار ساده تر می شود. گیم پلی بازی مخصوصا در بازی های شوتر
به طور کلی، MEmu یک شبیه ساز اندروید واقعاً راحت از همه جهات است که به شما امکان می دهد از تمام مزایا و قابلیت های این سیستم عامل بر روی یک رایانه شخصی معمولی استفاده کنید.

05 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید