FreePrograms.me

سینی چشمک زن 1.15.4

شاید شما دو یا چند صفحه نمایش برای فضای کاری خود خریداری کرده اید زیرا می خواهید بهره وری را افزایش دهید یا فضای کار بیشتری را آزاد کنید. همچنین می توانید به راحتی داده ها را بین مانیتورها به اشتراک بگذارید و همزمان چندین برنامه را باز کنید، به خصوص ویندوز 10 دارای قابلیت های عالی برای کار با چندین نمایشگر به طور همزمان. ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به برخی از گزینه های قدیمی ویندوز دارد. با این حال، یکی از زمینه هایی که در آن کم است، تنظیم روشنایی صفحه نمایش است. اینجاست که سینی چشمک زن به کار می آید.

Twinkle Tray ابزاری رایگان است که به شما کمک می کند روشنایی چندین نمایشگر را از یک مکان کنترل کنید. این یک نماد به نوار وظیفه اضافه می کند و به شما امکان می دهد به تنظیمات روشنایی برای همه نمایشگرهای سازگار دسترسی داشته باشید. این نرم افزار با یک نمایشگر در یک زمان کار می کند، بنابراین می توانید آنچه را که می خواهید در روشنایی هر صفحه مشاهده کنید، انتخاب کنید. این برنامه حتی به شما اجازه می دهد تا روشنایی همه مانیتورهای خود را به طور همزمان تغییر دهید. The Brightness Slider یک ابزار عالی برای کنترل روشنایی چندین مانیتور در ویندوز است. می توان از آن بر روی مانیتورهای خارجی استفاده کرد و شبیه یک میکسر صدا برای ویندوز است. این برنامه دکمه سمت چپ ماوس را شناسایی می کند و هنگامی که ماوس را روی آن قرار می دهید، نمادی را در نوار وظیفه نمایش می دهد. این به شما امکان می دهد روشنایی مانیتورهای خارجی را از یک مکان مناسب کنترل کنید. از پروتکل DDC/CI و WMI برای ارتباط با صفحه نمایش شما استفاده می کند و به طور خودکار نور پس زمینه مدل های مختلف مانیتور را عادی می کند.
مزایای برنامه:

  • راحت است که در تنظیمات می توانید میانبرهای صفحه کلید را برای افزایش یا کاهش روشنایی هر صفحه اختصاص دهید.
  • در نهایت، در صورت تمایل، برنامه می تواند به طور خودکار روشنایی صفحه نمایش را بسته به زمان روز تنظیم کند.
  • برای جلوگیری از خستگی بیش از حد چشم می توانید روشنایی را در عصر و شب کمتر تنظیم کنید.


این برنامه برای شما ایده آل است اگر کاربر ویندوز 10 هستید، به گونه ای سفارشی شده است که به طور یکپارچه با رابط کاربری ویندوز 10 ادغام می شود از جایی که می توانید این تنظیمات را بیشتر مدیریت کنید.

می توانید ابزار Twinkle Tray نسخه 1.15.4 را در زیر دانلود کنید

پس از نصب، نرم افزار در قسمت اعلان، یعنی در نوار وظیفه کنار ساعت در دسترس است. یک کلیک ساده بر روی نماد آن به شما این امکان را می دهد که فوراً روشنایی صفحه مورد نظر خود را تغییر دهید.


02 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید