FreePrograms.me

حالت تاریک خودکار X 10.4.1.1

ویندوز 11 بالاخره یک حالت شب زیبا و راحت اضافه کرد. تم تاریک برای اولین بار در "Ten" ظاهر شد، اما هنوز در آنجا بیگانه به نظر می رسد. اما سبک طراحی نسخه جدید بسیار خوب است.

با این حال، مایکروسافت، مانند همیشه، یک جزئیات مهم را فراموش کرد: سیستم نمی تواند حالت های روشن و تاریک را به طور خودکار تغییر دهد.

حالت تاریک خودکار X این نقص را اصلاح می کند. با این برنامه، تم ها بسته به زمان روز تغییر می کنند. اولاً به حفظ چشمان شما کمک می کند و ثانیاً ویندوز 11 به سادگی بهتر به نظر می رسد.

حالت تاریک خودکار X به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار بین حالت های روشن و تاریک بر اساس ترجیحات خود جابجا شوید. به شما امکان می‌دهد زمان‌بندی را برای زمان روشن شدن هر یک از آن‌ها تنظیم کنید. در حالی که هر کس می تواند یک حالت یا حالت دیگر را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کند، مهم است که توجه داشته باشید که هر دو حالت موارد استفاده خاص خود را دارند. حالت تاریک می‌تواند در طول روز نامناسب به نظر برسد، همانطور که حالت روشن در شب می‌تواند سخت‌ترین کار باشد، اما با گذشت زمان، تعویض دائمی آن ناخوشایند می‌شود. هدف حالت تاریک خودکار خودکار کردن این فرآیند با قابلیت تبدیل حالت نور به حالت تاریک - و بالعکس - مطابق با ترجیحات شما است.
آیا از تماشای محتوای تاریک در زیر نور خورشید خسته شده اید؟ اما در شب همه چیز ناگهان خیلی روشن می شود؟ حالت تاریک شدن خودکار راه حلی برای شماست. اندروید، iOS و macOS در حال حاضر توانایی تغییر طراحی سیستم را بسته به زمان روز ارائه می دهند. ما در حال گسترش استفاده از این ویژگی در ویندوز هستیم.
حالت تاریک شدن خودکار به شما کمک می کند بهره وری بیشتری داشته باشید. زیرا نیازی نیست نگران تغییر تنظیمات ویندوز چندین بار در روز باشید. وقتی خورشید غروب کرد، ما از چشمان شما مراقبت می کنیم. از آنجایی که تغییر ساده طراحی بسیار خسته کننده خواهد بود، حالت تاریک شدن خودکار دارای ویژگی های مفید بسیاری است. به عنوان مثال، ما همچنین می توانیم تصویر زمینه دسکتاپ شما را تغییر دهیم یا اسکریپت های سفارشی را اجرا کنیم.

ویژگی های برنامه Auto Dark Mode:
  • آسان برای استفاده و رابط کاربری بصری؛
  • تغییر موضوع طراحی بسته به زمان مشخص شده توسط کاربر؛
  • تغییر موضوع بسته به موقعیت مکانی کاربر (تغییرات را می توان پس از طلوع و غروب خورشید اعمال کرد).
  • سوئیچ پس زمینه دسکتاپ.
  • به سرعت تم ها را از منوی Start یا نوار وظیفه تغییر دهید.
  • توانایی انتخاب اینکه آیا فقط برنامه ها باید موضوع خود را تغییر دهند یا هر دو برنامه و رابط سیستم.
  • پشتیبانی از رنگ تاکیدی در نوار وظیفه؛
  • اندازه برنامه کوچک؛
  • بدون نیاز به حقوق مدیر

در ادامه می توانید بسته نرم افزاری Auto Dark Mode X نسخه 10.4.1.1 را دانلود کنید

حالت تاریک خودکار یک راه حل مناسب برای خودکار کردن انتقال تم در رایانه شما ارائه می دهد که سازگاری با شرایط مختلف نور را آسان تر می کند و تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد.
امکان زمان‌بندی تغییرات تم، از جمله تغییرات رنگ، و عملکرد کارآمد، این برنامه را به ابزاری ارزشمند برای هر جعبه ابزار ویندوز 10/11 تبدیل کرده است.
با سفارشی سازی دستی تم خداحافظی کنید و از مزایای بی دردسر و بهبود خلق و خوی حالت تاریک خودکار لذت ببرید.



02 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید