FreePrograms.me

EarTrumpet 2.3.0.0

EarTrumpet یک برنامه کاربردی مناسب برای ویندوز 10/11 است که به شما اجازه می دهد تا صدای هر برنامه باز را از یک پنل کنترل کنید. همانطور که می دانید، با شروع ویندوز 10، توسعه دهندگان اجازه داشتند تا عملکرد کنترل حجم صدا را مستقیماً در خود برنامه ها ایجاد کنند. با این حال، اگر چندین برنامه از این دست باز دارید، برای تغییر صدای هر یک از آنها، باید پنجره مربوطه را باز کنید، که همیشه راحت نیست. بنابراین این ابزار به شما کمک می کند تا چنین تنظیمات صدا را راحت تر و سریع تر کنید.

مایکروسافت یک کنترل پنل صدای زیبا در ویندوز 11 ساخته است، اما همچنان فاقد عملکرد است.

از طرف دیگر EarTrumpet ابزار پیشرفته تری برای تغییر صدای سیستم است که به شما امکان می دهد صدای هر برنامه در حال اجرا را کنترل کنید. اگر همزمان کار می کنید، ویدیوها را در YouTube با یک چشم تماشا کنید و در پس زمینه به موسیقی محیطی در Spotify گوش دهید، یک چیز مفید است.

با EarTrumpet کنترل کامل تمام صدای خود را در دست بگیرید! EarTrumpet یک برنامه آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد به راحتی صدای کانال های خاص را تنظیم کنید. اگر تا به حال خواستید صدای همه چیز را در رایانه شخصی ویندوز خود به صورت جداگانه کنترل کنید یا از تغییر صدا بین برنامه هایی مانند Skype و Spotify خسته شده اید، EarTrumpet بهترین گزینه برای شما است. با EarTrumpet، می‌توانید تنظیم مداوم صدا را بسته به چیزی که در آن لحظه گوش می‌دهید متوقف کنید. به سادگی برای هر برنامه ای که استفاده می کنید یک بار صدا را تنظیم کنید و استراحت کنید و هر بار از سطح صدای ایده آل لذت ببرید.
EarTrumpet همچنین دارای ویژگی‌های عالی مانند تنظیم پیک چند کاناله، کنترل دستگاه پخش پیش‌فرض، کلیدهای میانبر قابل تنظیم و غیره است.

ویژگی ها:
  • کنترل پیک چند کاناله برای تجسم صوتی.
  • میکسر حجمی مستقل؛
  • کنترل دستگاه پخش پیش فرض؛
  • برنامه های خود را بین دستگاه های پخش حرکت دهید.
  • کلیدهای میانبر قابل تنظیم؛
  • منوهای زمینه مدرن؛
  • پشتیبانی از حالت روشن / تاریک و تمام رنگ های تاکیدی.
  • به روز رسانی خودکار از طریق فروشگاه مایکروسافت؛
  • پشتیبانی چند زبانه

پس از نصب، این برنامه در سینی سیستم قرار می گیرد و مانند یک کنترل صدا استاندارد استایل می شود. هر برنامه باز شده را آنالیز می کند و در صورت استفاده از صدا (مرورگرها، صدا، پخش کننده های ویدئویی، بازی ها و ...) با کلیک بر روی آیکون برنامه، آیکون چنین برنامه ای و مقیاس صدا را مشاهده خواهید کرد. با حرکت دادن نوار لغزنده برنامه مورد نظر، به صدای دلخواه برسید - همین.

می توانید EarTrumpet نسخه 2.3.0.0 را در زیر دانلود کنید

EarTrumpet از Windows Multimedia Device API برای جایگزینی رابط حجمی سیستم استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد که برنامه ها و دستگاه ها را با یک رابط کاربری مدرن با کنترل های مستقل برنامه مدیریت کنید.

 

29 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید