FreePrograms.me

Autodesk Pixlr 1.1.1.0

Pixlr برای کسانی که در حال حرکت کار می کنند ایده آل است و همچنین به رایج ترین خواسته ها و همچنین ویژگی های پیشرفته ویرایش عکس پاسخ می دهد. همه چیز، از حذف پس‌زمینه با پاک‌کننده پس‌زمینه داخلی مجهز به هوش مصنوعی، تا روتوش عکس‌ها، ایجاد طرح‌ها و کلاژها، شروع با یک بوم خالی و نقاشی هر چیزی که می‌خواهید با مجموعه‌ای وسیع از براش‌ها. اگر می توانید آن را تصور کنید، Pixlr می تواند به شما در ایجاد آن کمک کند.

Pixlr یک نرم افزار ویرایش است که به شما امکان می دهد پس زمینه را حذف کنید، عکس ها را برش دهید، جلوه ها، فریم ها، پوشش ها و موارد دیگر را اضافه کنید. همچنین می توانید از قابلیت روتوش برای ویرایش سریع تصاویر خود استفاده کنید.
رابط Pixlr بسیار بصری است. در سمت چپ پانل‌های متحرک برای ابزارهای ویرایش، پیش‌نمایش لایه‌ها و سایر عملکردها قرار دارند که می‌توانند به راحتی متناسب با ترجیحات شما جابجا شوند. علاوه بر پانل ها، این برنامه شامل یک سابقه فعالیت است که به شما امکان می دهد در میان فعالیت های خود پیمایش کنید و ویرایش های خود را لغو یا دوباره انجام دهید.
این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا با استفاده از ویژگی Quick Correction، تمام جنبه های تصویر آپلود شده را به طور خودکار ویرایش کنید. اگر تصاویر خود را به صورت دستی ویرایش کنید، می‌توانید رنگ‌ها را تنظیم کنید، نوردهی و فریم‌ها را اضافه کنید و لایه‌های ویرایش‌های خود را با استفاده از ویژگی همپوشانی مشاهده کنید.
علاوه بر این، Pixlr همچنین به شما این امکان را می‌دهد که قرمزی چشم‌ها را از تصاویر حذف کنید، لرزش یا تاری اضافه کنید و اگر نمی‌خواهید در عکس‌هایتان ظاهر شوند، قسمت‌های مختلف پس‌زمینه را حذف کنید.

Pixlr شامل بسیاری از ویژگی های ویرایش تصویر است. اولاً، طیف وسیعی از افکت‌ها را دارد که می‌توانید با استفاده از ویژگی Preset Effects یا با استفاده از دکمه‌های Creative، Subtle، Soft، Solid، Vintage و Very Old به تصاویر خود اضافه کنید. هر دسته شامل بیش از ده افکت اضافی با نام های عجیب و غریب مانند هاگرید، هلنا، فرد و غیره است.
مشابه افکت ها، این برنامه طیف وسیعی از گزینه های همپوشانی را با دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. اگر مبتدی هستید، می توانید از دسته Preset Overlay شروع کنید و تغییراتی در تصویر خود ایجاد کنید. با این حال، گزینه های پوشش دیگری مانند Fireworks، Smoke، Light Paintings، Color Grading، Space و غیره نیز دارید.
آیا می خواهید متنی را به تصاویر خود اضافه کنید؟ Pixlr این امکان را به شما می دهد. می‌توانید فونت مورد استفاده را انتخاب کنید، اندازه متن را افزایش دهید، سبک‌های مختلف را با استفاده از پانل‌های ویرایش بررسی کنید، یا حتی رنگ متن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. با استفاده از این ویژگی می توانید به راحتی دعوت نامه، پوستر، تصاویر وب سایت و همچنین بنر برای پروفایل های شبکه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

در زیر می توانید Autodesk Pixlr نسخه 1.1.1.0 را دانلود کنید

Autodesk Pixlr واقعاً یک ویرایشگر خوش فکر است که طیف وسیعی از کاربران را هدف قرار می دهد و دارای ابزارهای حرفه ای برای ویرایش فایل های گرافیکی است که به شما امکان می دهد هنگام تهیه کارت های طراح یا بهبود عکس ها به نتایج شگفت انگیزی برسید.

 

24 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید