FreePrograms.me

PhotoMASTER 17.0


PhotoMASTER یک برنامه قدرتمند برای ویرایش عکس است. با کمک آن می توانید به سرعت و کارآمد پارامترهای عکس ها را تغییر دهید و کیفیت آنها را بهبود بخشید.

توابع اصلی برنامه

یکی از ویژگی های کلیدی این برنامه تصحیح نوردهی است. شما به راحتی می توانید نقاط برجسته و تاریک عکس های خود را تنها با چند کلیک برطرف کنید. شما همچنین می توانید با اشباع، رنگ، وضوح و سایر پارامترها آزمایش کنید تا به اثر مورد نظر برسید.
PhotoMASTER همچنین امکان ویرایش ترکیب عکس را ارائه می دهد. می‌توانید افق کج‌شده یا اعوجاج را تصحیح کنید، تصویر را برش دهید و جلوه‌ای اضافه کنید.
این برنامه همچنین عملکردهایی را برای روتوش عکس ارائه می دهد. می توانید از ابزار Stamp برای حذف اشیا یا عناصر ناخواسته از یک عکس استفاده کنید. برس تنظیم به شما امکان می دهد رنگ و تن اشیاء را در عکس های خود تغییر دهید، در حالی که فیلتر گرادیان به بهبود عکس های منظره کمک می کند.

PhotoMASTER همچنین مجموعه‌ای از افکت‌های پردازش آماده را ارائه می‌دهد که تنها با یک کلیک روی عکس‌ها اعمال می‌شوند. می‌توانید عکس‌های مدرن را به عکس‌های قدیمی تبدیل کنید یا جزئیات بیشتری را برای ایجاد جلوه‌های منحصربه‌فرد اضافه کنید.
این برنامه عملکردی برای اضافه کردن متن دارد. می توانید کارت های روشن ایجاد کنید یا تصاویر را با تبریک در آیه تزئین کنید. بخش Captions به شما امکان می دهد متنی را به عکس اضافه کنید و ظاهر آن را به دلخواه شخصی سازی کنید.

می توانید برنامه PhotoMASTER نسخه 17.0 را مستقیماً از وب سایت ما در زیر دانلود کنید

PhotoMASTER طیف گسترده ای از ابزارها و قابلیت ها را برای ویرایش عکس ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ایده خلاقانه خود را تحقق بخشید و تصاویری با کیفیت و جذاب خلق کنید.


13 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید