FreePrograms.me

Backblaze 6.1.0 Build 331

یک برنامه پشتیبان گیری قدرتمند و قابل اعتماد که به شما امکان می دهد فایل ها را در فضای ذخیره سازی ابری ذخیره کرده و داده های حذف شده را به چندین روش بازیابی کنید. با کمک آن، می توانید به طور خودکار ایجاد پشتیبان گیری افزایشی را انجام دهید و در نتیجه فایل ها را بین رایانه خود و ابر همگام کنید.

این برنامه یک راه حل ساده و راحت برای پشتیبان گیری و بازیابی هر فایل ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد این فرآیند را خودکار کنید تا همیشه آخرین نسخه پشتیبان را در اختیار داشته باشید. از آنجایی که برنامه دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری را فراهم می کند، باید قبل از نصب یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. این نه تنها از داده های شما در برابر غریبه ها محافظت می کند، بلکه به سازماندهی بهتر آنها کمک می کند. شما می توانید فایل ها را از هر درایو محلی و خارجی (و رسانه های دیگر) با یک کلیک در فضای ابری آپلود کنید. دسترسی به فایل‌ها از رایانه‌های مختلف، ذخیره نسخه‌های پشتیبان از اسناد مهم. به لطف آن، می توانید به راحتی فایل ها را در صورت حمله ویروس، خرابی هارد و سایر مشکلات بازیابی کنید.
فایل های پشتیبان تحت حفاظت قابل اعتماد ذخیره می شوند. برای این منظور از رمزگذاری با استفاده از الگوریتم های AES و SSL در فضای ابری استفاده می شود. علاوه بر این، شما می توانید مجوز 2 مرحله ای را متصل کنید، که نیاز به دانش ورود / رمز عبور و یک عبارت یا کد مخفی است که به تلفن ارسال می شود.
این برنامه در پس زمینه کار می کند و در یک بازه زمانی مشخص از فایل ها نسخه پشتیبان تهیه می کند. از همه انواع فایل ها پشتیبانی می کند و تعداد فایل های ذخیره شده در فضای ابری را محدود نمی کند.
برخلاف سرویس های ابری محبوب، Backblaze به وضوح برای ذخیره سازی طولانی مدت اطلاعات طراحی شده است و نه برای همگام سازی رفت و برگشت و تبادل با سایر کاربران. عملکرد برنامه مشتری و رابط وب با هدف ذخیره سازی و بازیابی ساده در صورت لزوم است. حتی یک پوشه سنتی وجود ندارد که فضای ذخیره سازی را نمایش دهد و امکان کپی فایل ها را در هر دو جهت فراهم کند، بنابراین دانلود یک فایل از یک نسخه پشتیبان به یک رایانه محلی بدون استفاده از رابط وب کار نخواهد کرد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که این سرویس فقط از یک رایانه پشتیبان پشتیبانی می کند.
Backblaze فضای ذخیره سازی نامحدودی را فراهم می کند که یک نقطه فروش قاتل است. این سرویس تنها یک طرح تعرفه دارد - ماهانه 5 دلار - پس از پرداخت آن، کاربر می تواند هر تعداد اطلاعاتی را که می خواهد دانلود کند. به عنوان مثال، Google Drive و Yandex.Disk دارای تعداد زیادی طرح تعرفه مختلف، از جمله موارد بسیار گران هستند، اما هیچ کدام از آنها بیش از 5 ترابایت نمی دهند، چه رسد به ابر نامحدود. همچنین واضح است که Backblaze هیچ محدودیتی در قالب و اندازه فایل های آپلود شده ندارد.

داشتن یک نسخه پشتیبان آنلاین امن از فایل های مهم شما ایده خوبی است اما اغلب گران است. Backblaze یک راه حل کامل را فقط با 5 دلار در ماه ارائه می دهد، از تمام فایل های ذخیره شده در رایانه شما به طور خودکار نسخه پشتیبان تهیه می شود و داده ها با یک کلید خصوصی محافظت می شوند، به این معنی که فقط صاحب کلید به فایل ها دسترسی دارد. نه تنها این، بلک بلیز می تواند رایانه گم شده یا دزدیده شده را با استفاده از دسترسی Wi-Fi برای تعیین مکان آن ردیابی کند. در صورت سرقت، مالک قانونی به فایل‌هایی که اخیراً دانلود شده دسترسی خواهد داشت، که به شناسایی شخصی که از دستگاه استفاده می‌کند کمک می‌کند.

می توانید نسخه 6.1.0 بیلد 331 Backblaze را در زیر دانلود کنید

واضح است که یک کاربر نادر حتی بر یک ترابایت فضا تسلط پیدا می کند، به خصوص که تنها یک نسخه پشتیبان از یک کامپیوتر پشتیبانی می شود. با این حال، باید در نظر داشته باشید که قیمت همیشه یکسان است و بسیار سودآور است. به طور کلی، Backblaze برای کسانی مناسب است که می خواهند از کل درایوهای سیستم بدون نگرانی از خرابی احتمالی درایو و از دست رفتن فایل پشتیبان تهیه کنند.

22 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید