FreePrograms.me

Icedrive Desktop 2.72

Icedrive نوعی سرویس است که هم برای افراد و هم برای شرکت‌ها طراحی شده است تا یک فضای ذخیره‌سازی ابری منحصربه‌فرد را که شبیه یک هارد دیسک مجازی به نظر می‌رسد، مدیریت و به‌روزرسانی کنند.

این برنامه دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری را به عنوان یک دیسک معمولی یا درایو فلش فراهم می کند. شما می توانید آزادانه فایل ها را به روش معمول باز، دانلود، کپی، حذف، ویرایش کنید. 
به محض نصب حافظه روی سیستم، همه فایل ها مستقیماً از اکسپلورر در دسترس خواهند بود و نیازی به صبر کردن برای تکمیل همگام سازی نخواهد بود. این برنامه همچنین یک سیستم کش را پیاده سازی می کند که کار با فایل ها را سرعت می بخشد.
با کمک آن می توان به راحتی از هر فایلی در فضای ابری بک آپ گیری، بازیابی، همگام سازی و به سادگی ذخیره کرد و در عین حال به آنها دسترسی سریع داشت.

Icedrive با یک برنامه قابل حمل کاملا کاربردی برای سیستم عامل های ویندوز، macOS و لینوکس عرضه می شود. ذخیره سازی ابری Icedrive همراه با هارد دیسک فیزیکی. تمام ویژگی ها و احساس سیستم عامل بومی شما - ویرایش، بارگذاری، حذف، باز کردن - را می دهد - همه اینها را می توان به راحتی به دست آورد.

Icedrive Desktop نسخه 2.72 را می توانید در زیر دانلود کنید

به طور کلی، Icedrive یک راه حل ذخیره سازی ابری عالی است که به کاربران راهی ایمن، سریع و قابل اعتماد برای ذخیره و دسترسی به فایل های خود ارائه می دهد. استفاده از آن آسان است و دارای تعدادی ویژگی است که آن را برای کسانی که به دنبال راه حل ایمن ذخیره سازی ابری هستند، انتخابی عالی می کند.

 

23 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید