FreePrograms.me

pCloud 4.1.4

راه حل سوئیسی ذخیره سازی داده pCloud راه حل ایده آل همه در یک برای هر کاربر مدرن است.

این ابزار به شما امکان می دهد فایل ها را به اشتراک بگذارید و با کارمندان، دوستان و خانواده خود همکاری کنید. به شما این امکان را می دهد تا با کلیک بر روی یک دکمه از خاطرات با ارزش خود در pCloud پشتیبان تهیه کنید. این به شما کمک می کند فایل ها را بر اساس فرمت آنها فیلتر کنید.

مهم نیست که چند عکس و پوشه در pCloud ذخیره می کنید، همیشه تمام اطلاعات را در دستان خود خواهید داشت. مهم نیست که چگونه فضای ابری خود را مدیریت می کنید - از طریق مرورگر، دسکتاپ یا تلفن - مدیریت فایل های شما واقعا آسان است.

جستجو

فیلد جستجو در قابل مشاهده ترین قسمت رابط مرورگر pCloud و در رابط برنامه تلفن همراه موجود است. فقط باید نام عکس یا پوشه ای را که باید پیدا کنید وارد کنید و بلافاصله پیدا می شود.

طبقه بندی

شما می توانید فایل ها را بر اساس فرمت آنها سازماندهی کنید. فیلترها در pCloud نمادهایی هستند که به راحتی در سمت چپ منو (برای صفحات در مرورگر و برنامه تلفن همراه) یافت می شوند: اسناد، صدا، تصاویر، فیلم ها و آرشیوها. با کلیک بر روی آنها لیستی از فایل های طبقه بندی شده شما باز می شود.

Корзина

فایل‌هایی که از حساب pCloud خود حذف می‌کنید، بر اساس برنامه‌ای که در آن هستید، برای چند روز در پوشه Trash ذخیره می‌شوند. برای طرح رایگان، مدت ذخیره سازی 15 روز است. برای طرح Premium/Premium Plus/Lifetime - یک دوره 30 روزه. طبیعتاً، می‌توانید سطل زباله خود را در هر زمان مناسب خالی کنید.

نحوه اشتراک گذاری فایل ها

از ویژگی های «اشتراک گذاری» از طریق برنامه pCloud و رابط وب لذت ببرید! چه با سایر کاربران pCloud همکاری داشته باشید یا نه، همه فایل های شما به راحتی برای هر کسی که می خواهید ارسال می شود.

به اشتراک گذاری یک پوشه

با ویژگی "دعوت نامه اشتراک گذاری پوشه ویژه" pCloud، می توانید پوشه ها را با دوستان، خانواده و همکاران خود به اشتراک بگذارید و سفارشی کنید که آیا آنها می توانند محتوا را ببینند یا ویرایش کنند. کاربرانی که فقط یک بار دعوت شما را می پذیرند می توانند از فایل ها مطابق با مجوزهایی که به آنها می دهید استفاده کنند. می‌توانید پوشه‌های به اشتراک‌گذاشته شده عملکردی خود را از طریق پلتفرم وب یا هر برنامه کاربردی از pCloud مدیریت کنید. می توانید عملکرد چنین پوشه مشترکی را متوقف کنید یا تنظیمات مجوز را در هر زمان مناسب تغییر دهید.

لینک های دانلود و دانلود

از طریق pCloud، هر کاربر می تواند لینک های دانلود و دانلود ایجاد کند که می تواند برای هر کسی ارسال شود. با ایجاد لینک، کاربران به راحتی می توانند اطلاعات شما را در رایانه شخصی، لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود دانلود کنند. با پیوند، می توانید به دوستان خود اجازه دهید فایل ها را مستقیماً در حساب pCloud خود آپلود کنند.

لینک های مستقیم

یک پوشه به اشتراک گذاشته شده یک پوشه خاص در ساختار فایل pCloud شما است که به شما امکان می دهد پیوندهای مستقیم به فایل ها و پوشه ها ایجاد کنید. از pCloud خود به عنوان یک سرویس میزبانی برای ایجاد وب سایت های HTML ایستا، ارسال تصاویر یا به اشتراک گذاری فایل ها به روشی که می خواهید استفاده کنید. مطلقاً تمام عکس‌هایی که در پوشه عمومی پست می‌شوند در فهرست شخصی‌سازی شده در دسترس خواهند ماند.

شما می توانید نسخه 4.1.4 pCloud را در زیر دانلود کنید

شما می توانید انتخاب کنید که به کدام دایرکتوری ها می خواهید دسترسی آفلاین داشته باشید. حتی اگر اتصال اینترنت قطع شده باشد، فایل های مربوطه برای شما نمایش داده می شود. به محض بازیابی اتصال به ابر، تغییرات همگام‌سازی می‌شوند.

24 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید