FreePrograms.me

Planet VPN 2.7.8.23

Planet VPN یک سرویس VPN رایگان است که بهترین انتخاب برای امنیت و دسترسی کامل به تمام منابع مسدود شده است. رمزگذاری ترافیک کامل از طریق سرورهای پروکسی امن در سراسر جهان و همچنین پنهان کردن آدرس IP واقعی استفاده می شود.

سرویس VPN کاملا رایگان بدون محدودیت ترافیک یا سرعت. برای اتصال، ثبت نام یا وارد کردن اطلاعات شخصی لازم نیست. با Planet VPN نیازی نیست نگران سانسور اینترنت و دسترسی محدود به سایت های مورد علاقه خود باشید. از پخش ویدیو و موسیقی در وب سایت ها، رویدادهای ورزشی، بازی ها، شبکه های اجتماعی، پیام رسان های فوری و موارد دیگر لذت ببرید. در عین حال، اتصال قابل اعتماد به یک سرور راه دور به شما امکان می دهد ناشناس بودن کامل اینترنت خود را حفظ کنید.

به لطف این برنامه، می توانید با چند کلیک ناشناس ماندن کامل شوید، سابقه جستجو، ترافیک خود را پنهان کنید و به منابع و سایت های مسدود شده در کشور خود دسترسی کامل داشته باشید. VPN Planet رایگان دسترسی کامل به خدمات و شبکه های اجتماعی مورد علاقه شما (یوتیوب، فیس بوک، توییتر، VK، اینستاگرام)، تورنت ها، سینماهای آنلاین و غیره را فراهم می کند.

دانلود Planet VPN نسخه 2.7.8.23 در زیر قابل دانلود است

به لطف برنامه رایگان ویندوز، با چند کلیک ناشناس کامل می‌شوید، سابقه جستجو، ترافیک خود را مخفی می‌کنید و به منابع و سایت‌های مسدود شده در کشور خود دسترسی کامل دارید. 

05 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید