FreePrograms.me

برنامه هایی برای تغییر آدرس IP در رایانه

Программы для смены IP-адреса на компьютере

امروزه برنامه های تغییر آدرس IP به طور فزاینده ای محبوب می شوند که اول از همه کاربران باید به سایت های مسدود شده دسترسی پیدا کنند. امروز ما به محبوب ترین برنامه هایی که برای این منظور ایده آل هستند نگاه خواهیم کرد.

سوئیچر پروکسی



Программы для смены IP-адреса на компьютере


یکی از محبوب ترین ابزارهای پیاده سازی شده برای مخفی کردن آدرس IP واقعی شما. این برنامه از این جهت منحصر به فرد است که دارای گزینش وسیعی از سرورهای پروکسی رایگان است. متأسفانه، این برنامه به بومی سازی روسی مجهز نیست، اما این به هیچ وجه در استفاده راحت آن اختلال ایجاد نمی کند (رابط برنامه ساده و قابل درک است).

دانلود برنامه Proxy Switcher https://www.proxyswitcher.com/

HideMe.ru VPN





اگر به ابزار ساده تری نیاز دارید، به برنامه HideMe.ru VPN توجه کنید. لیست بسیار پایین تری از سرورهای پروکسی در اینجا ارائه شده است، اما در بیشتر موارد این برای کاربر معمولی کافی خواهد بود. این برنامه کاملاً رایگان توزیع می شود، اما علاوه بر این، به بومی سازی روسی مجهز است.
 
دانلود برنامه HideMe.ru VPN https://hidemy.name/ru/vpn/

IP امن





یک برنامه اشتراک‌افزار که نسخه رایگان آن برای اکثر کاربران کافی است. این رابط کاربری ساده و کاربرپسند دارد و نیازی به منابع کامپیوتری ندارد. اگر نیاز به گسترش لیست سرورهای پروکسی دارید و همچنین می خواهید عملکرد جایگزینی خودکار آدرس های IP را پس از مدت زمان مشخصی دریافت کنید، باید به فکر تغییر به نسخه پولی برنامه باشید.

دانلود برنامه SafeIP https://www.freesafeip.com/ru/#

مخفی کردن تمام IP





اگر به دنبال یک ابزار کاربردی هستید، به برنامه Hide All IP توجه کنید. این برنامه دارای لیست بزرگی از سرورهای پروکسی از سراسر جهان است که به شما امکان می دهد عملکرد این برنامه و سایر برنامه های کاربردی را بر روی رایانه خود پیکربندی کنید. به عنوان مثال، با کمک آن می توانید داده ها را از مرورگرهای نصب شده روی رایانه خود حذف کنید. این برنامه پرداخت می شود، اما هر دلار سرمایه گذاری ارزش آن را دارد.

دانلود برنامه Hide All IP https://www.hideallip.com/ اگر از برنامه دیگری برای تغییر آدرس IP رایانه خود استفاده می کنید که در مقاله موجود نیست، آن را در نظرات https://www.freesafeip.com/ru/ به اشتراک بگذارید.
09 آگوست 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 14:18
    من مقاله را ذخیره کردم، اولین برنامه را دانلود کردم و آن را بررسی خواهم کرد.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 18:48
    شما می توانید IP کامل خود را به لطف سرورهای پروکسی تغییر دهید