FreePrograms.me

پروکسی - چرا به آن نیاز است و از کجا می توان آن را دریافت کرد؟




در بسیاری از موقعیت‌ها، عبارت proxy به معنای «مطالعه» برای چیز دیگری است. به عنوان مثال، در رای دادن، نماینده شخصی است که از طرف شما مجاز است از طرف شما رای دهد. اما در محاسبات، سرور پروکسی نوع دیگری از stand-in است. افرادی که می خواهند به یک سایت مسدود شده در یک اداره، مدرسه یا کشوری دسترسی داشته باشند که آزادی اینترنت را محدود می کند، احتمالاً درک می کنند که در صورت درخواست یک مقدار یا تعریف پراکسی، چه انتظاری داشته باشند.

یک پروکسی سرور چیست؟


سرور پروکسی - به عنوان یک واسطه آنلاین عمل می کند. به طور خلاصه، یک سرور پروکسی زمانی که نمی خواهید (یا نمی توانید) مستقیماً به وب سایت ها متصل شوید، به عنوان رابط شبکه شما عمل می کند. چنین پراکسی هایی به طور بالقوه می توانند امنیت، حریم خصوصی شما را افزایش دهند و به شما در دور زدن فیلترهای محتوا و بلوک های جغرافیایی کمک کنند. آنها همچنین می توانند محتوای وب سایت را ذخیره کرده و تحت شرایط خاص سریعتر بارگذاری کنند. با این حال، برخی از انواع سرورهای پروکسی را می توان برای فیلتر یا سانسور محتوا استفاده کرد و حریم خصوصی را در شبکه جهانی وب بهبود نمی بخشد.



پروکسی سرور چگونه کار می کند؟



هر بار که از یک وب سایت بازدید می کنید، اطلاعات بین رایانه شما (کارفرما) و رایانه وب سایت (سرور) منتقل می شود. اما هنگامی که از یک سرور پراکسی استفاده می کنید، از یک کامپیوتر میانی استفاده می کنید که بین رایانه شما و سرور قرار دارد. به عبارت دیگر، دستگاه شما فقط با سرور پراکسی ارتباط برقرار می کند، در حالی که سرور پروکسی پیام های شما را به سرورهای اینترنت ارسال می کند. همچنین تمام پاسخ های سرور را با رایانه شخصی شما به اشتراک می گذارد.



از کجا می توانم پروکسی بگیرم؟

خدمات زیادی وجود دارد که می توانید سرورهای پروکسی را اجاره کنید. اما چنین خدماتی مانند proxy-sale.com با انتخاب بزرگی از پراکسی های پرسرعت IPv4 و IPv6 با پشتیبانی از HTTP(ها) و Socks5.

مزایای proxy-sale.com;

  • امکان اجاره آدرس اختصاصی در یک دست - شخصاً وجود دارد
  • پشتیبانی فنی 24/7
  • هر چه بیشتر بخرید، کمتر پرداخت می کنید
  • سرعت پراکسی شخصی - 95 مگابایت بر ثانیه
  • مناسب برای بازی، برنامه، شبکه های اجتماعی، سایت های مختلف.



همچنین می‌توانید پروکسی‌های ساده رایگان را در این سرویس امتحان کنید، اما برای استفاده حرفه‌ای ما همچنان خرید پروکسی را توصیه می‌کنیم.


این همه به موضوع سرورهای پروکسی پرداخته ایم. امیدوارم مقاله برای شما مفید بوده باشد.

12 آوریل 2022 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:28
    من می فهمم که پروکسی چیست، حالا می روم آن را در جایی پیدا می کنم
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:38
    اکنون پس از خواندن این مقاله، من خودم می توانم به کسی توضیح دهم که پروکسی چیست.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:59
    خرید پروکسی در هر سرویسی بسیار آسان است، به راحتی قابل تغییر است، مقاله عالی است، من آن را دوست داشتم و چند بار آن را دوباره خواندم
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:33
    با تشکر از شما برای مقاله فوق العاده، همه چیز کاملا در دسترس و ساده است
  5. فیلیمون
    6 دسامبر 2023 23:18
    من قبلاً می دانم که چرا به یک پروکسی نیاز است، من فقط تمام اطلاعات را با جزئیات بیشتری پیدا می کنم، به همین دلیل من اینجا هستم.