FreePrograms.me

PhotoDiva 5.0

PhotoDiva یک ویرایشگر پرتره ابتکاری عالی است که طیف گسترده ای از ابزارها را برای روتوش با کیفیت بالا و موثر ارائه می دهد. به لطف این برنامه می توانید عکس های خود را با از بین بردن چین و چروک، جوش، آکنه، خال های مادرزادی و همچنین سفید کردن دندان های خود و موارد دیگر تغییر دهید.

توابع برنامه

یکی از ویژگی های اصلی PhotoDiva الگوریتم داخلی است که چهره ها را در عکس ها با دقت بالا تشخیص می دهد. این امکان را برای پردازش خودکار و نیمه خودکار تصویر باز می کند. این برنامه سبک های پردازش آماده ای را ارائه می دهد که شامل تمام ابزارهای لازم است. به عنوان مثال، می توانید به راحتی رنگ پوست خود را یکدست کنید، لک های جزئی را از بین ببرید، دندان های خود را سفید کنید و چشمان خود را واضح تر کنید. تمام این تغییرات با یک کلیک انجام می شود. علاوه بر این، می‌توانید به حالت تنظیم دستی بروید تا تنظیمات محلی دقیق‌تری انجام دهید و نواحی خاصی از پرتره مانند پوست، چشم‌ها، ابروها، لب‌ها و دندان‌ها را تغییر دهید.

ویژگی های برنامه

این برنامه همچنین ابزارهای حرفه ای روتوش را ارائه می دهد. اگر عکس شما دارای عیوب بزرگتر و قابل مشاهده تر است، می توانید از ابزارهایی مانند Healing Brush و Stamp استفاده کنید. برس درمانی برای آکنه، جوش های سرسیاه و چین و چروک های روی پیشانی و چین های نازولبیال ایده آل است. یک مهر به شما این امکان را می دهد که هر گونه اشیاء ناخواسته را از قاب حذف کنید. به لطف این ابزارها می توانید طبیعی ترین نتیجه را بدست آورید.

PhotoDiva همچنین دارای قابلیت اصلاح ویژگی های صورت است. شما می توانید ظاهر صورت خود را به دلخواه تغییر دهید. عملکرد "پلاستیک" به شما اجازه می دهد تا بیضی صورت، شکل چانه، اندازه چشم ها، بینی، لب ها و ابروها را تنظیم کنید تا به ظاهر دلخواه برسید.

می توانید PhotoDiva 5.0 را در زیر دانلود کنید

PhotoDiva یک ویرایشگر پرتره قدرتمند است که مجموعه ای غنی از ابزارها را برای دستیابی به روتوش با کیفیت بالا و حرفه ای ارائه می دهد. از این برنامه استفاده کنید و عکس های شگفت انگیز بسازید.

 

15 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید