FreePrograms.me

CPU-Z 2.08


CPU-Z یک برنامه بسیار مفید و محبوب برای مشاهده اطلاعات فنی در مورد دستگاه های سیستم است. این به شما امکان می دهد تا جزئیات زیادی را در مورد پردازنده رایانه خود بیاموزید و آن را برای متخصصان تعمیر، مهندسان و گیمرها ضروری می کند.

در زبانه اصلی، CPU-Z اطلاعات دقیقی در مورد پردازنده نمایش می دهد. در اینجا می توانید ولتاژ هسته فعلی و ضریب را کنترل کنید که بر سرعت ساعت پردازنده تأثیر می گذارد.

این برنامه اطلاعاتی در مورد اندازه ترانزیستور یا فناوری فرآیند، بسته حرارتی (TDP)، نام کامل مدل و مشخصات آن، بازبینی و پله، سرعت باس و دستورالعمل های پشتیبانی شده (SSE2، SSE3، AES، AVX و غیره) ارائه می دهد. همچنین می‌توانید اطلاعاتی درباره حافظه نهان LXNUMX، LXNUMX، و LXNUMX، کد خط محصول، و تعداد هسته‌ها و رشته‌ها پیدا کنید.

می توانید CPU-Z نسخه 2.08 را در زیر دانلود کنید

CPU-Z به شما امکان می دهد اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در مورد پردازنده رایانه خود دریافت کنید، که می تواند هنگام راه اندازی سیستم، انتخاب نرم افزار مناسب یا ارتقاء قطعات مفید باشد. این به صورت رایگان در دسترس است و طیف گسترده ای از اطلاعات را برای هر کاربر علاقه مند به جزئیات فنی رایانه شخصی یا لپ تاپ خود ارائه می دهد.

12 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید