FreePrograms.me

پاک کن 6.2.0.2993


Eraser برنامه خوبی است که برای پاک کردن ایمن و دائمی اطلاعات از هارد دیسک شما طراحی شده است. اطلاعات را چندین بار با استفاده از الگوهای انتخاب شده با دقت بازنویسی می کند تا اطمینان حاصل شود که داده های پاک شده قابل بازیابی نیستند. این اپلیکیشن قدرتمند نه تنها فایل‌های معمولی، بلکه فایل‌های رمزگذاری‌شده، فایل‌های موقت را نیز حذف می‌کند و همچنین به طور موثر آثار فعالیت کاربر در اینترنت را پاک می‌کند. علاوه بر این، Eraser به شما اجازه می دهد تا بر روی یک برنامه کار کنید، به طور خودکار داده های انتخاب شده را در یک زمان مشخص حذف کنید.

Eraser به راحتی با افزودن آن به منوی زمینه به Windows Explorer ادغام می شود. بنابراین، کاربر می تواند به راحتی فایل ها و پوشه ها و همچنین کل پارتیشن ها را حذف کند و از حذف دائمی آنها اطمینان حاصل کند. علاوه بر این، این برنامه منحصر به فرد قادر است به طور موثر فضای خالی هارد دیسک شما را پاک کند و اطمینان حاصل کند که هیچ داده باقیمانده ای در دسترس نیست. 

Eraser فقط یک برنامه نیست، بلکه یک محافظ واقعی از حریم خصوصی و امنیت داده های شماست. این برنامه حذف دائمی فایل، حذف موثر آثار فعالیت اینترنتی و محافظت قابل اعتماد در برابر بازیابی اطلاعات احتمالی را ارائه می دهد. از Eraser استفاده کنید و از امنیت و آرامش خاطر لذت ببرید و بدانید که داده های شما هرگز برای دیگران قابل دسترسی نخواهد بود.

برنامه Eraser نسخه 6.2.0.2993 را می توانید با استفاده از لینک زیر به طور مستقیم از وب سایت ما دانلود کنید.

این برنامه کاملا رایگان است و عملکرد خود را به صورت رایگان ارائه می دهد. الگوریتم‌های پاک کردن داده‌های مورد استفاده به شما کمک می‌کنند اطلاعاتی را که می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید، به سرعت و با خیال راحت حذف کنید. با هر درایو و سیستم فایل FAT16، FAT32 و NTFS کار می کند.

10 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید