FreePrograms.me

چگونه با استفاده از Remo Recover یک پارتیشن پاک شده در ویندوز 7 را بازیابی کنیم؟

پارتیشن‌ها در رایانه‌های ویندوز 7 مهم‌ترین بخش‌های منطقی هستند که نقش مهمی در مکانیزم بازیابی اطلاعات بازی می‌کنند. اگر به طور تصادفی یا عمدی حذف شوند، تأثیر قابل توجهی بر عملکرد رایانه ویندوز 7 شما خواهد داشت.

اگر پارتیشن سیستم ویندوز 7 (معمولاً درایو c) را حذف کنید، تمام عملکردهای رایانه شما متوقف می شود. اگر پارتیشن هایی غیر از درایو سیستم حذف شوند، کامپیوتر شما از کار نمی افتد. با این حال، داده های ذخیره شده در پارتیشن حذف می شوند. اگر یک نسخه پشتیبان از فایل ها و پوشه های موجود در پارتیشن حذف شده ویندوز 7 ندارید، با از دست دادن اطلاعات مواجه خواهید شد!

مردم معمولا فکر می کنند که یک پارتیشن حذف شده در ویندوز 7 برای همیشه از بین می رود. اما این درست نیست، در این مورد، ابزار Remo Recover به شما کمک می کند تا فایل ها را از یک پارتیشن حذف شده ویندوز 7 تنها با چند کلیک بازیابی کنید.


مهم: توصیه نمی‌شود هیچ فایلی را ذخیره کنید یا برنامه‌ای را روی درایوی که پارتیشن ویندوز 7 را از آن حذف کرده‌اید نصب کنید، زیرا ممکن است اطلاعات از دست رفته‌ای را که می‌خواهید از پارتیشن حذف شده بازیابی کنید، بازنویسی یا خراب کند.


بازیابی پارتیشن ویندوز 7 حذف شده با استفاده از Remo Recover:
Remo Recover یک ابزار حرفه ای بازیابی پارتیشن است که به شما کمک می کند تا به راحتی پارتیشن های حذف شده را از هارد دیسک ویندوز 7 بازیابی کنید، حتی زمانی که پارتیشن حذف شده باشد، زیرا سیستم عامل فضای هارد آن پارتیشن را به صورت غیر اختصاص داده شده نشان می دهد. به همین دلیل است که داده ها ذخیره شدند در این بخش از دسترس خارج می شود. Remo Recover هارد دیسک ویندوز 7 شما را به طور کامل اسکن می کند، پارتیشن حذف شده را پیدا می کند و تمام اطلاعات را از پارتیشن حذف شده بازیابی می کند.

توجه: برای بازیابی کامل فایل‌ها از پارتیشن حذف شده ویندوز 7، توصیه می‌شود نرم‌افزار بازیابی اطلاعات Remo Recover را روی رایانه شخصی/لپ‌تاپ دیگری نصب کنید. سپس هارد ویندوز 7 را که پارتیشن های آن را پاک یا گم کرده اید به عنوان هارد اکسترنال وصل کنید و با انجام این مراحل فایل ها را از پارتیشن حذف شده بازیابی کنید.

دستورالعمل های گام به گام برای بازیابی پارتیشن حذف شده ویندوز 7:
مرحله 1: هارد ویندوز را که پارتیشن را از آن حذف کرده اید به رایانه کاری خود متصل کنید، نرم افزار Remo Recover را اجرا کنید و روی دکمه Recover Partitions کلیک کنید. سپس لیستی از درایوهای فیزیکی و منطقی موجود در سیستم را مشاهده خواهید کرد. درایو مناسب را انتخاب کنید و روی دکمه "اسکن" کلیک کنید.


مرحله 2: نرم افزار هارد دیسک را اسکن می کند تا پارتیشن های حذف شده را پیدا کند. هنگامی که اسکن کامل شد، لیستی از پارتیشن های پیدا شده را خواهید دید که گم شده، حذف شده یا فرمت شده اند. پارتیشن حذف شده ای را که می خواهید اطلاعات را از آن بازیابی کنید انتخاب کنید و روی دکمه "اسکن" کلیک کنید تا فرآیند بازیابی آغاز شود.


مرحله 3: پس از اتمام اسکن پارتیشن، "نمای داده" و "نمای نوع فایل" لیستی از داده های بازیابی شده را نمایش می دهند.

مرحله 4: این ابزار اکنون به شما امکان می دهد تا با استفاده از گزینه Preview، نتایج بازیابی را ارزیابی کنید.



چرا Remo Recover برای بازیابی اطلاعات از پارتیشن حذف شده ویندوز 7؟

پارتیشن ها در ویندوز 7 به دلیل خرابی MBR، بخش های بد در دستگاه ذخیره سازی، جدول پارتیشن آسیب دیده، برنامه های شخص ثالث، تغییر اندازه درایو منطقی موجود و موارد دیگر قابل حذف هستند. دلیل حذف یک پارتیشن در ویندوز 7 یا هر رایانه ویندوزی دیگر هر چه باشد، ابزار Remo Recover برای بازیابی اطلاعات پارتیشن مفید خواهد بود. استفاده از این نرم افزار آسان است و فرآیند بازیابی 4 مرحله ای را ارائه می دهد. همچنین می توانید نرم افزار بازیابی اطلاعات Remo Recover را به صورت رایگان دانلود کنید تا پارتیشن ویندوز 7 پاک شده خود را بازیابی کرده و تمامی فایل های بازیابی شده را مشاهده کنید. حتی می توانید با استفاده از این ابزار قدرتمند بازیابی اطلاعات، اطلاعات پارتیشن فرمت شده ویندوز 7 را بازیابی کنید یا پارتیشن NTFS گم شده ویندوز 7 را با نهایت سهولت بازیابی کنید.

بدون توجه به دلایل حذف پارتیشن ها در ویندوز 7/8/8.1/10 یا هر سیستم عامل دیگری، Remo Recover مطمئنا به شما کمک می کند تا پارتیشن های حذف شده را به راحتی بازیابی کنید.

چند ویژگی کلیدی نرم افزار Remo Recover:

  • بازیابی اطلاعات حذف شده از پارتیشن های آسیب دیده یا غیرقابل دسترسی در ویندوز
  • پشتیبانی از بازیابی پارتیشن های حذف شده از هارد دیسک های SATA، IDE، SCSI، SSD، درایوهای فلش، درایوهای FireWire، هارد اکسترنال و غیره.
  • بازیابی داده ها با ویژگی های جریان داده جایگزین (ADS) از پارتیشن های با فرمت NTFS
  • امکان ایجاد تصاویر دیسک برای دور زدن بخش های بد و سپس بازیابی اطلاعات از تصاویر دیسک ایجاد شده
  • از طیف گسترده ای از انواع فایل های داده برای بازیابی پشتیبانی می کند، از جمله عکس ها، فیلم ها، اسناد، فایل های برنامه و بسیاری موارد دیگر

Remo Recover را به صورت رایگان از وب سایت رسمی https://www.remorecover.com/ دانلود کنید

15 مارس 2022 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Liabreath
    Liabreath
    21 نوامبر 2023 20:07
    خیلی ممنون، شما واقعاً من را نجات دادید! همه داده ها بازیابی شده است. 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:42
    من تمام پارتیشن های حذف شده را بازیابی کردم، اکنون حداقل راحت تر است
  3. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:44
    وای، فکر کردم غیر قابل تعمیر است. الان میدانم.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:06
    آیا این هنوز در سال 2023 مرتبط است؟ من واقعاً آن را تصور نمی کنم 
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:53
    من پارتیشن حذف شده را بدون هیچ مشکلی بازیابی کردم، ممنون از اطلاعات شما