FreePrograms.me

دانلود WizTree Portable 4.16

WizTree Portable یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می دهد هارد دیسک خود را اسکن کنید و تعیین کنید کدام فایل ها فضای زیادی را اشغال می کنند. این یک نسخه قابل حمل WizTree است و نیازی به نصب ندارد و تمام ویژگی های نسخه استاندارد را حفظ می کند.

توابع

هدف اصلی این اپلیکیشن شناسایی پوشه ها و فایل های بزرگ روی هارد دیسک شما است. با این حال، چیزی که WizTree را واقعاً متمایز می کند، ارائه بصری این اطلاعات است. از عناصر رنگ و شکل مانند نقشه ها استفاده می کند تا به صورت بصری نشان دهد که فایل ها چقدر فضای روی هارد دیسک شما را اشغال می کنند.

راه اندازی سریع WizTree Portable شما می توانید به سرعت به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. این برنامه علاوه بر سازماندهی فایل ها بر اساس اندازه، راه آسانی برای جستجوی فایل ها بر اساس نام نیز ارائه می دهد.

ذخیره اطلاعات

می‌توانید اطلاعاتی را که با استفاده از WizTree در رایانه‌تان پیدا می‌کنید در قالب‌های مختلف ذخیره کنید: صادرات معمولی یا صادرات در قالب CSV، که هر مقدار را از هم جدا می‌کند. گزینه دوم به شما امکان می دهد در صورت نیاز شما، ردیف های جداگانه را صادر کنید.

انواع سیستم فایل

با WizTree Portable هارد دیسک خود را در زمان بی سابقه اسکن کنید و از شر فایل های بزرگی که دیگر به آن نیاز ندارید خلاص شوید. این برنامه با انواع فایل سیستم ها (NTFS، FAT، FAT32 و ...) سازگار است و نیازی به نصب بر روی کامپیوتر شما ندارد.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 


16 دسامبر 2023 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ادوارد
    8 ژانویه 2024 16:23
    WizTree قابل حملکمک زیادی به پاک کردن حافظه دیسک کرد، با تشکر از این برنامه