FreePrograms.me

برنامه ای برای حفظ بودجه خانواده

Программа для ведения семейного бюджета

خیلی ها خواهند گفت: پس چه اشکالی دارد؟ فقط فکر کن، چند بار بیشتر از چیزی که برنامه ریزی کرده بودم خرج کردم. اما اگر نه تنها، بلکه با خانواده خود زندگی کنید چه؟ حتما در مورد دخل و خرج با خانواده صحبت می کنید. و هزینه های برنامه ریزی نشده به سادگی تمام این طرح های مورد بحث را از بین می برد. در آینده باید در جایی پس انداز کنید. علاوه بر این، می توانید بدون اینکه حتی به آن فکر کنید، یک خرید ناخواسته انجام دهید. مبلغی که قصد داشتید برای خریدهای خاص خرج کنید، ذهن شما را از دست داده است. در این شرایط چه باید کرد؟ چگونه بودجه خانواده را کنترل و تنظیم کنیم؟ شما می توانید همه چیز را به روش قدیمی انجام دهید، یعنی یک دفترچه و خودکار بردارید، همه چیز را محاسبه کنید، و تنها پس از آن همه چیز را در یک دفترچه یادداشت کنید. اما باید اعتراف کنید که کمی طولانی خواهد بود. استفاده از یک برنامه کامپیوتری ویژه برای حفظ بودجه خانواده آسان تر است.

برنامه های زیادی برای مدیریت بودجه خانواده وجود دارد. انواع پولی و رایگان نیز وجود دارد. ما به یک برنامه رایگان برای مدیریت بودجه خانواده نگاه خواهیم کرد. این برنامه MoneyTracker نام دارد.

این برنامه یک برنامه حسابداری خانگی برای کامپیوتر است. با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. خوب، همانطور که قبلاً متوجه شده اید، هدف اصلی این برنامه حسابرسی مالی خانواده است. این برنامه اشتراکی است، یعنی می توانید نسخه کامل آن را خریداری کنید یا از نسخه رایگان برنامه استفاده کنید. شایان ذکر است که قابلیت های نسخه رایگان برنامه باید کاملاً کافی باشد.

عملکردهای این برنامه تخصصی است، اما هنوز تعداد زیادی از آنها وجود دارد. بنابراین می‌توانید درآمد و هزینه‌ها را وارد برنامه کنید، درآمد و بر این اساس هزینه‌ها را به طور همزمان در چندین حساب در برنامه پیگیری کنید، درآمد و هزینه‌ها را برنامه‌ریزی کنید و از دیگر عملکردها و قابلیت‌های مشابه این برنامه استفاده کنید.

می توانید تراکنش های مختلفی را در MoneyTracker وارد کنید. به عنوان مثال، در اینجا می توانید داده ها را از رسیدها و تخفیف های مختلف وارد کنید. این برنامه همچنین می تواند قیمت ها و مکان های خرید کالاهای مختلف را به خاطر بسپارد. این برنامه دارای یک تقویم داخلی "هزینه ها و درآمد" است. شما می توانید آن را برای خودتان سفارشی کنید. علاوه بر تمام آنچه در بالا گفته شد، این برنامه می تواند گزارش هایی در مورد عملیات انجام شده توسط کاربر ایجاد کند. اگر هر بخش از برنامه MoneyTracker را دشوار می‌دانید، می‌توانید از راهنمای داخلی استفاده کنید.

و البته این برنامه دارای یک ماژول داخلی برای حفظ بودجه خانواده است. با استفاده از آن می توانید تعداد متفاوتی بودجه ایجاد کنید، حوزه های مشکل را در بودجه ایجاد شده برجسته کنید، بودجه را مطالعه و تحلیل کنید (البته با کمک برنامه) و کارهای مشابه دیگری انجام دهید. اگر به برنامه ای برای مدیریت بودجه خانواده خود نیاز دارید، بهتر است از برنامه MoneyTracker استفاده کنید. این برنامه را به راحتی می توان یکی از برنامه های چندکاره و در عین حال ساده و قابل فهم در این زمینه نامید. با استفاده از لینک زیر می توانید برنامه را به صورت کاملا رایگان از هر مرورگری دانلود کنید.

MoneyTracker را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.dominsoft.ru/download.php دانلود کنید
30 آوریل 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 16:53
    چه برنامه جالبی برای نظارت بر مخارج خانواده. حتما برای خودم نصبش میکنم