FreePrograms.me

دانلود Ingefest 2.0

Ingefest یک برنامه کاربردی کاربرپسند برای سیستم عامل ویندوز است که به شما کمک می کند تا پلان های دقیقی برای ساختمان هایی با چندین طبقه ایجاد کنید. با تشکر از این برنامه، شما به راحتی می توانید یک طراحی مبلمان برای یک آپارتمان، دفتر، کلبه یا محل تجاری ایجاد کنید.

کاتالوگ بزرگ

در برنامه Ingefest کاتالوگ بزرگی از اثاثیه را خواهید یافت که به راحتی در دسته بندی ها دسته بندی شده اند. شما قادر خواهید بود از میان انواع مبلمان، درها، پنجره ها و سایر عناصر انتخاب کنید تا محیط مناسبی را برای پروژه خود ایجاد کنید.

پروژه ها را ایجاد کنید

می توانید یک پروژه از ابتدا ایجاد کنید یا از یکی از قالب های از پیش تعیین شده برای صرفه جویی در زمان استفاده کنید. در مرحله اول، باید با استفاده از ابزار مناسب، یک پلان طبقه را ترسیم کنید. سپس می‌توانید درها، پنجره‌ها، مبلمان و سایر موارد را اضافه کنید تا پروژه خود را زنده کنید.

طرح

Ingefest همچنین به شما امکان می دهد مواد مختلفی را برای دیوارها، درها و سایر عناصر انتخاب کنید تا ظاهر و احساسی را که می خواهید ایجاد کنید. شما می توانید با رنگ ها و بافت های مختلف آزمایش کنید تا به جلوه زیبایی شناختی مورد نظر برسید.

جستجو و انتخاب را آسان تر می کند:

  1. در اینجا انواع مبل ها، صندلی های راحتی، عثمانی ها و موارد دیگر را خواهید یافت که به ایجاد محیطی دنج کمک می کند.

  2. ما انواع تختخواب را از کلاسیک تا مدرن ارائه می دهیم تا بتوانید مکان مناسبی را برای استراحت و خواب انتخاب کنید.

  3. در اینجا طیف وسیعی از کابینت ها را در اندازه ها و سبک های مختلف پیدا خواهید کرد.

  4. میزها در اشکال و اندازه های مختلف و همچنین صندلی ها برای ایجاد یک فضای کاری راحت یا ناهارخوری وجود دارند.

  5. در اینجا میزها، صندلی‌ها، قفسه‌ها و سایر وسایلی که به‌طور خاص برای سازماندهی فضای کاری شما طراحی شده‌اند، پیدا خواهید کرد.

  6. انواع مختلفی از وسایل روشنایی در دسترس هستند، از لوستر و دیوارکوب گرفته تا چراغ های رومیزی و نور پس زمینه برای ایجاد محیط و عملکرد مطلوب.

  7. کابینت آشپزخانه، میز، لوازم خانگی و موارد دیگر را خواهید یافت تا به شما در ایجاد یک آشپزخانه کاربردی و شیک کمک کنند.

  8. در این دسته، انواع لوازم خانگی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و غیره را برای اطمینان از راحتی و آسایش در خانه خود خواهید یافت.

علاوه بر این، کاتالوگ شامل انواع مختلفی از درها، پنجره ها، طاق ها، پارتیشن ها و پله ها متناسب با نیاز سازمان فضایی شما می باشد.


همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود فرمت APK برای اندروید به صورت رایگان



11 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید