FreePrograms.me

دانلود Poster Printer 3.02.26

امکان ایجاد و چاپ پوسترها، علائم و تبلیغات بزرگ بر روی چاپگر استاندارد، بدون نیاز به پلاتر خاص را فراهم می کند.

ویرایشگر گرافیک

با چاپگر پوستر، می توانید پوسترهایی را از هر طرح، تصویر، اسناد Microsoft Word، جداول اکسل یا نمودار ایجاد کنید. همچنین می توانید پوسترها را از دوربین دیجیتال یا اسکنر چاپ کنید. این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند و سهولت در استفاده است که به شما امکان می دهد فقط در چند دقیقه پوسترهای عظیم با کیفیت بالا ایجاد کنید.

قالب پشتیبانی می کند

چاپگر پوستر از چاپ پوستر در اندازه های استاندارد (A0، A1، A2، A3) یا اندازه های تعریف شده توسط کاربر در اندازه های کوچکتر پشتیبانی می کند. با کمک آن می توانید پوسترها، کاغذ دیواری های عکس و بیلبوردهای تبلیغاتی تا اندازه 10×10 متر را چاپ کنید. برای چسباندن پوستر به هم به چسب، قیچی و کمی مهارت نیاز دارید.

این برنامه از فرمت های استاندارد فایل های گرافیکی مانند BMP، GIF، JPG، WMF و EMF پشتیبانی می کند. همچنین به شما امکان می دهد بدون نیاز به برنامه های اضافی، تصاویر را از برنامه های استاندارد ویندوز کپی کنید و تصاویر را از یک اسکنر یا دوربین دیجیتال دریافت کنید.

توابع

چاپگر پوستر عملکرد WYSIWYG (آنچه می بینید همان چیزی است که می گیرید) را ارائه می دهد، به این معنی که پنجره پیش نمایش به شما امکان می دهد پوستر را در اندازه واقعی مشاهده کنید، همانطور که هنگام چاپ به نظر می رسد.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

07 دسامبر 2023 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. زاپادنیا
    زاپادنیا
    7 دسامبر 2023 18:45
    یک پوستر برای خود به سرعت و به راحتی ایجاد کنید
  2. سوشنیک77
    سوشنیک77
    7 دسامبر 2023 19:03
    برنامه مفید حالا من با چاپ بنرها و تصاویر بزرگ کاری ندارم. سرد