FreePrograms.me

دانلود ActivInspire 1.5.0

به نظر می رسد ActivInspire ابزاری قدرتمند برای ایجاد و ارائه درس های تعاملی بر روی تخته سفید تعاملی شما باشد. این برای معلمان مدارس متوسطه و موسسات آموزش عالی در نظر گرفته شده است و بسیاری از عملکردهای مفید را ارائه می دهد.

طرح

با ActivInspire می توانید اسلایدهای ارائه را با استفاده از ابزارهای مختلف ایجاد و طراحی کنید و آنها را روی پروژکتور نمایش دهید تا با کل کلاس به اشتراک بگذارید. این برنامه به شما امکان می دهد هم تصویر کامل اسلاید و هم قسمت های جداگانه آن را نمایش دهید که می تواند برای توضیح جزئیات جنبه های خاصی از مطالب مفید باشد.

امکانات

ActivInspire - توانایی انجام نظرسنجی از کل کلاس یا گروه های کوچک دانش آموزان. این به شما امکان می دهد با دانش آموزان تعامل داشته باشید و درک آنها از مطالب درسی را بررسی کنید. ExpressPoll حتی به شما این امکان را می دهد که در طول کلاس از دانش آموزان نظرسنجی کنید و آن را تعاملی و سرگرم کننده می کند.

نسخه پولی

ActivInspire همچنین انواع الگوها و منابع آماده از Promethean Planet را ارائه می دهد که معلمان می توانند از آنها برای ایجاد درس های خود استفاده کنند. بیشتر محتوای این سرویس پولی است. خود ActivInspire نیز نیاز به خرید لایسنس دارد، اما این فرصت را برای آزمایش آن به مدت دو ماه قبل از خرید فراهم می کند.

دکتر درس

رابط ویرایشگر درس ActivInspire ساختاری مشابه پاورپوینت دارد. این شامل یک منطقه کاری و یک پنجره برای جابجایی بین اسلایدها است و از یک کنترل پنل ویژه برای افزودن عناصر و متن به اسلایدها استفاده می شود. می‌توانید از ابزارهای طراحی استفاده کنید، یک نمایه ارائه راه‌اندازی کنید، و نمایش عناصر را روی یک اسلاید با کلیک یا استفاده از تایمر تنظیم کنید.


همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 


07 دسامبر 2023 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. سوشنیک77
    سوشنیک77
    7 دسامبر 2023 17:54
    برنامه مفید ارائه ها را به راحتی ایجاد کنید و گزارش ها و گزارش ها را تهیه کنید 
  2. نولدور
    نولدور
    7 دسامبر 2023 19:21
    یک کمک بزرگ در توسعه یک ارائه! من بدون او چه کار می کردم!