FreePrograms.me

KOMPAS-3D V15 - برنامه ای برای ایجاد مدل های سه بعدی

КОМПАС-3D V15 -программа для создания трехмерных моделей


به زبان ساده، مدل سه بعدی تصویری است که به صورت سه بعدی ساخته شده است. آ مدل سازی سه بعدی فرآیند ایجاد یک مدل سه بعدی است. وظیفه اصلی مدل سازی سه بعدی ایجاد یک تصویر سه بعدی بصری از یک شی معین است. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که با کمک مدل سازی سه بعدی می توان نه تنها یک کپی دقیق از یک شی ایجاد کرد، بلکه یک شی را که در واقعیت وجود ندارد نیز ایجاد کرد. امروز ما به یک بسته نرم افزاری چند منظوره برای ایجاد مدل های سه بعدی به نام KOMPAS-3D V15 نگاه خواهیم کرد.

این برنامه توسط Askon ساخته شده است. برنامه KOMPAS-3D V15 روی رایانه کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است، یعنی Windows XP, Vista, 7, 8. رابط برنامه روسی است.

از کجا می توان از بسته نرم افزاری KOMPAS-3D V15 استفاده کرد؟ بله، اصولاً در همه صنایعی که نیاز به توسعه و طراحی دارد. بلافاصله می توان اشاره کرد که با استفاده از برنامه KOMPAS-3D V15 می توانید اسناد فنی و نقشه های مختلف را مطابق با ESKD (سیستم یکپارچه مستندات طراحی) و SPDS (سیستم اسناد طراحی برای ساخت و ساز) سیستماتیک و ترسیم کنید.

برنامه KOMPAS-3D V15 واقعا یک ابزار قدرتمند در زمینه فعالیت خود است. به عنوان مثال، هنگام ساخت یک مدل سه بعدی با این برنامه، می توانید تمام ویژگی های جسم را در نظر بگیرید. به لطف این، پیدا کردن ایرادات و کاستی ها در کار شما آسان خواهد بود. و این به نوبه خود به شما این امکان را می دهد که بعداً در همان نقاشی تغییراتی ایجاد کنید.

مطمئنا بسیاری از کاربرانی که به مدل سازی سه بعدی می پردازند با آن آشنایی دارند برنامه اتوکد. بنابراین، نقشه های این برنامه را می توان مستقیماً در پنجره کاری برنامه KOMPAS-3D V15 کپی کرد. یعنی می توانیم به این نتیجه برسیم که برنامه KOMPAS-3D V15 قابلیت ادغام با سیستم هایی مانند CAD/CAM/CAE را دارد.

مهندسی مکانیک، ساخت ابزار، ساخت و ساز - برای همه این صنایع برنامه KOMPAS-3D V15 ابزارها و عملکردهای خاص خود را دارد. به هر حال، برای مبتدیان این برنامه یک کمک ویژه در آن وجود دارد. یک "ABC KOMPAS-3D" ویژه وجود دارد که شامل بخش هایی است که ابزارهای برنامه را توصیف می کند.

برنامه KOMPAS-3D V15 به دلیلی محبوبیت خود را به دست آورده است. این شامل مجموعه ای از عملکردها و قابلیت های بسیار مفید برای مدل سازی سه بعدی است. و همه در اینجا ذکر نشده اند. برنامه را دانلود کنید و خودتان ببینید.

دانلود


[attachment=1:kompas3d_lt_v12.zip] 

11 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:09
    من در شغل قبلی ام در قطب نما کار می کردم. برنامه خوبی برای نقاشی