FreePrograms.me

چگونه جایگاه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشیم؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در مورد کمک به موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ یا یاندکس:

  • پیدا کردن اطلاعاتی که در سایت خود منتشر می کنید (محتوای وب)
  • سایت خود را در مقایسه با سایت های مشابه رتبه بندی کنید.


موتورهای جستجو سعی می کنند مرتبط ترین محتوای وب را پیدا کنند که با عبارت جستجوی کاربر مطابقت دارد. شما می توانید با درک نحوه انجام موارد زیر به سایت خود کمک کنید تا رتبه بهتری برای جست و جوها کسب کند:

  • اطمینان حاصل کنید که مشتریان به دنبال محصولات و خدمات شما هستند
  • موتورهای جستجو تصمیم می گیرند که کدام محتوا مرتبط تر است.


چند قدم ارتقاء وب سایت به بالا PS.


 مشتریان آنلاین خود را درک کنید


درست مانند بازاریابی سنتی، بهبود سئوی وب سایت شما با درک نحوه رفتار مشتریان شروع می شود. به عنوان مثال، در نظر بگیرید که چگونه یک فرد ممکن است شروع به جستجوی یک محصول یا خدمات کند.

اطلاع: مشتری از مشکلی که نیاز به راه حل دارد آگاه است و شروع به جستجوی راه حل های بالقوه با استفاده از عبارات جستجوی گسترده می کند. به عنوان مثال، "شیر آب نشتی".
در نظر گرفتن: مشتری از مشکل خود آگاه می شود و شروع به جستجوی راه حل هایی می کند که به بهترین نحو نیازهای او را برآورده کند. او ممکن است شروع به استفاده از کلمات کلیدی کند که شامل مکان، ویژگی‌های محصول یا نوع محصول است. به عنوان مثال، "لوله کش در مینسک".
خرید: مشتری آماده خرید است و به عنوان یک قاعده می داند که از چه کسی خرید خواهد کرد. آنها اغلب مستقیماً به دنبال ارائه دهنده خدمات می گردند. به عنوان مثال، "A-plumber".
درک رفتار جستجوی مشتریان به شما کمک می کند تا بفهمید چه کلمات کلیدی را در محتوای وب خود هدف قرار دهید.


 

از کلمات کلیدی در سایت خود استفاده کنید


کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که مشتری هنگام جستجو از آنها استفاده می کند. به عنوان مثال، "گل آنلاین" و "از کجا گل آنلاین بخریم" کلمات کلیدی در نظر گرفته می شوند.

تطبیق کلمات کلیدی مورد استفاده در سایت شما با کلماتی که مشتریان هنگام جستجو استفاده می کنند، بخش مهمی از سئو است. کلمات کلیدی یا عبارات محبوب را به سایت خود اضافه کنید. از این کلمات در عنوان صفحه، محتوای صفحه یا حتی نام فایل های تصویری صفحه خود استفاده کنید.

از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار، خدمات یا موقعیت مکانی خود استفاده کنید. شما می توانید از هر عبارتی که مشتری جستجو می کند به عنوان کلمه کلیدی یا عبارت استفاده کنید.

نکته: مراقب باشید از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید. این می تواند بر تلاش های سئو شما تأثیر منفی بگذارد. مطمئن شوید که محتوای شما به طور طبیعی خوانده می شود.

محتوای صفحه را مرتباً به روز کنید


به روز رسانی منظم محتوای وب سایت خود، موتورهای جستجو را تشویق می کند که بیشتر از سایت شما بازدید کنند. هرچه بیشتر از سایت بازدید کنند، سریعتر محتوای جدید را در سایت شما کشف می کنند. این همچنین می تواند مزایای رتبه بندی خاصی را ایجاد کند.

نمونه هایی از محتوای جدیدی که می توانید اضافه کنید عبارتند از:

  • اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات جدیدی که می فروشید
  • داستان های موفقیت مشتری
  • ویدیوها یا داستان هایی در مورد محصولات یا خدمات شما
  • اخبار مربوط به کسب و کار، محصولات یا خدمات شما.


همچنین مهم است که صفحات محتوای وب موجود را حداقل هر 6 ماه یکبار بررسی کنید و آنهایی را که دیگر مرتبط نیستند حذف کنید.


دریافت ارجاع از وب سایت های دیگر

هنگام رتبه‌بندی صفحات وب، موتورهای جستجو به آنچه سایت‌های دیگر به صفحه شما و به طور کلی سایت شما لینک یا ارجاع داده‌اند نگاه می‌کنند. برای موتورهای جستجو، لینک‌های سایت‌های خارجی به منزله رای اعتماد به صحت، مرتبط بودن و مفید بودن محتوای شما هستند.

با این حال، همه پیوندها وزن یکسانی ندارند. لینک های سایت های بسیار معتبر وزن بیشتری نسبت به سایت های کمتر معتبر دارند. هر چه تعداد مراجعات شما از سایت های معتبر بیشتر باشد، رتبه سایت شما بالاتر می رود.

از متا تگ ها در محتوای خود استفاده کنید

متا تگ ها قطعاتی از محتوای کد سایت شما هستند که در صفحه وب ظاهر نمی شوند. این برچسب ها به موتورهای جستجو و مرورگرها اطلاعات اضافی در مورد محتوای صفحه و محتوای شما. نمونه هایی از متا تگ ها عبارتند از:

  1. توضیحات متا - شرح آنچه صفحه شما در مورد آن است
  2. عنوان - عنوان صفحه شما که در تب مرورگر نمایش داده می شود
  3. متن جایگزین - علامت گذاری رسانه، مانند تصاویر، به عنوان جایگزین متن برای رسانه.

موتورهای جستجو گاهی اوقات از توضیحات متا شما در نتایج جستجویی که نمایش می دهند نیز استفاده می کنند.

با جدیدترین تکنیک های سئو به روز باشید

موتورهای جستجو ممکن است نحوه استفاده از محتوای وب (از جمله متا تگ ها) را برای رتبه بندی سایت ها و برگرداندن نتایج جستجو تغییر دهند. برای اطمینان از اینکه سایت شما رتبه خوبی دارد، مطمئن شوید که:

  • مراقب باشید که موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات وب چه ارزشی قائل هستند
  • مراقب کلمات کلیدی جدید مرتبط با محصولات و خدمات خود باشید
  • رفتارها و فناوری‌های جستجوی جدید را نظارت کنید (مثلاً با استفاده از جستجوی صوتی یا جستجوی تصویر).
05 مارس 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید