FreePrograms.me

آیا برای کسب و کار خود به اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟

آیا تا به حال به خانواده‌ای نگاه کرده‌اید که باید با هم وقت بگذرانند، اما در عوض همه در تلفن‌هایشان هستند و در حال پیمایش، تمرکز، حوصله یا حتی نگران هستند؟ از آنجایی که این عصر تکنولوژی است، گوشی هوشمند می تواند به این معنا باشد که یک فرد در حال بررسی اخبار، کار، بازی، سرگرمی در رسانه های اجتماعی، خرید، گپ زدن با یک دوست یا شاید انجام تکالیف در مدرسه است.

آمار اپلیکیشن موبایل برای سال 2023 بیان می کند که 1,96 میلیون اپلیکیشن در اپل استور موجود است و بازی فروشگاه گوگل - 2,87 میلیون از مدارس گرفته تا شرکت‌های چندملیتی، همه به سمت ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه خود تمایل دارند تا در مقیاس جهانی بیشتر به هم متصل شوند و دسترسی افراد به هر چیزی را که می‌خواهند با یک ضربه سریع بر روی صفحه نمایش تلفن هوشمندشان آسان‌تر کند. در این مقاله به مزایای اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کار شما می پردازیم.

مزایای مختلفی از اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما وجود دارد. با یک متخصص تماس بگیرید، آنها ایجاد خواهند کرد نرم افزار موبایل سفارشی هماهنگی با چشم انداز شما می تواند به شما در ایجاد وفاداری به برند، بهبود روابط با مشتری و مرتبط ماندن، مدرن بودن و در لبه فناوری های جدید کمک کند. اما این یعنی چه؟ چگونه یک اپلیکیشن می تواند روابط مشتری را تقویت کند؟ بیایید اینطور بیان کنیم: امروزه مردم می خواهند در زمان خود صرفه جویی کنند. زمان یک دارایی ارزشمند است، بنابراین یافتن راه‌هایی برای مردم برای صرفه‌جویی در آن مهم است - و یک اپلیکیشن تجاری می‌تواند این کار را برای آنها انجام دهد. به عنوان مثال، اگر می خواهید مواد غذایی بخرید، اما باید به محل کار بروید و وقت ندارید، می توانید برنامه Grocery را باز کنید، روی محصولات مورد نظر خود ضربه بزنید، آنها را به سبد خرید، تسویه حساب و voila خود اضافه کنید! تازه رفتی خرید مواد غذایی

بنابراین، بیایید به مزایای مختلف داشتن یک برنامه تلفن همراه برای تجارت شما نگاه کنیم:


آگاهی از برند را افزایش می دهد


داشتن یک اپلیکیشن مارک دار به شما این امکان را می دهد که فقط با یک کلیک اطلاعات کسب و کار خود را منتشر کنید. این به مردم اجازه می دهد تا بهتر بدانند شما چه کسی هستید و چه خدماتی ارائه می دهید. علاوه بر این، اپلیکیشن ها فرصتی را برای برندها ایجاد می کنند تا ارتباط عاطفی خود را با مشتریان خود تقویت کنند. یک برنامه مارک دار به مردم اجازه می دهد تا از کسب و کار شما مطلع شوند و انجام تجارت با شما را تنها با چند ضربه یا کلیک آسان می کند.

امکان شخصی سازی را فراهم می کند


با این برنامه، می توانید خدمات خود را متناسب با بازار هدف خاص خود شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید مسابقه‌ای را اجرا کنید تا بفهمید مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند تا بتوانید محتوا و اعلان‌های خود را به آنها مرتبط‌تر کنید. این کار ایجاد تجربیات شخصی‌سازی‌شده را آسان‌تر می‌کند که باعث می‌شود مشتریان برگردند و افراد بیشتری از برنامه شما استفاده کنند. همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه رفتار کاربران به شما می دهد که می توانید از آنها برای بهبود استراتژی های بازاریابی خود و به دست آوردن بینش بیشتر در مورد پایگاه مشتری خود استفاده کنید.

باعث صرفه جویی در زمان می شود


تحقیقات ثابت کرده است که این اپلیکیشن از نظر صرفه جویی در زمان بهتر از وب سایت است. بارگیری وب سایت ممکن است زمان ببرد یا ممکن است به سادگی در مرحله ای از فرآیند شما از کار بیفتد. یک برنامه ممکن است با دادن دسترسی سریع و آسان به خدمات کسب و کار شما در وقت مشتریان شما صرفه جویی کند. هنگامی که صحبت از پرداخت های درون برنامه ای به میان می آید، یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که تخمین زده می شود پرداخت های اپلیکیشن موبایل از 41,8 درصد در سال 2019 به 52,2 درصد در سال 2023 افزایش یابد.



بهترین نرخ های تعامل


اپلیکیشن های تجاری نیز می توانند نقش ضروری در افزایش تعامل مردم با کسب و کار شما داشته باشند. یکی از راه‌های انجام این کار، ایجاد معاملات، پیشنهادات یا کمپین‌های خلاقانه فقط برای برنامه‌ها برای افزایش تعامل مردم با برنامه و کسب‌وکار شما است. با کمک برنامه، شرکت ها می توانند به مخاطبان هدف گسترده تری دست یابند. یک اپلیکیشن می تواند آگاهی مردم را از کسب و کار شما افزایش دهد و پیدا کردن شما و استفاده از محصولات یا خدمات شما را برای آنها آسان تر کند. لازم نیست به یک مکان فیزیکی محدود شوید. اکنون می‌توانید به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید، مهم نیست در کجای جهان هستند.

کسب و کار شما را تقویت می کند


یک برنامه کسب و کار تلفن همراه همچنین می تواند با ایجاد ارتباط، آشنایی، اعتماد و اعتبار از طریق رابطه کسب و کار و مشتری به تقویت کسب و کار شما کمک کند. می‌توانید از این برنامه برای مدیریت روابط با مشتریان خود با ردیابی نحوه استفاده آنها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن استفاده کنید. این برنامه اطلاعات کامل و راحت مشتری را به شما می دهد. برای مثال، می‌توانید با مشاهده این که مشتریان شما اغلب از کدام ویژگی‌ها استفاده می‌کنند و کدام یک از محبوب‌ترین ویژگی‌ها هستند، تغییراتی در برنامه خود ایجاد کنید. این قطعا به شما در برنامه ریزی و استراتژی توسعه اپلیکیشن خود در آینده کمک خواهد کرد. اگر برنامه شما به خوبی ایجاد شده باشد، می توانید با یافتن بهترین راه برای دریافت اطلاعات و بازخورد از مشتریان خود، یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید.

کمک بازاریابی


اگر شما فردی هستید که نگران بازاریابی هستید، پس حتما باید اپلیکیشن موبایل خود را توسعه دهید زیرا می تواند یک ابزار بازاریابی عالی باشد. یک برنامه موبایل سفارشی نیازهای ارتباطی شما را افزایش می دهد. از این برنامه، می‌توانید اطلاعات تماس، پیام‌های سفارشی، و حتی ابزارهای تعامل مانند معاملات، مسابقات و کمپین‌ها را مدیریت کنید. شما می توانید با برندسازی آنها با رنگ ها، آرم ها و شعارهای خود متمایز شوید. مزیت دیگر این است که یک اپلیکیشن موبایل از دیدگاه بازاریابی مقرون به صرفه است. این بدان معناست که می‌توانید با اپلیکیشن کسب‌وکارتان در پول خود صرفه‌جویی کنید، زیرا نیاز به موارد بازاریابی فیزیکی را از بین می‌برد و می‌تواند هزینه‌های کمپین‌های بازاریابی زنده را کاهش دهد.

اپلیکیشن‌ها همچنین می‌توانند با افزایش ارتباطات و تعامل، و کاهش هزینه سازمان‌دهی داده‌ها، بهره‌وری کارکنان را بهبود بخشند. همچنین این فرصت وجود دارد که از طریق تبلیغاتی که خریدهای درون برنامه ای را هدف قرار می دهد، از برنامه خود درآمد کسب کنید. همچنین یک استراتژی «فرکانس مؤثر» وجود دارد که توسعه‌دهندگان برای اندازه‌گیری سرعت بازاریابی از آن استفاده می‌کنند: هرچه مشتریان بیشتر پیام بازاریابی شما را کشف کنند، در کمپین‌ها شرکت کنند یا با برنامه شما تعامل داشته باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را تشخیص دهند و برند شما را برای مدت طولانی به خاطر بسپارند. زمان.



فناوری به طور مداوم در حال تغییر و به روز رسانی است، همانطور که انتظارات و خواسته های مشتری نیز وجود دارد - از این رو اهمیت همگام شدن با رقابت در بازاریابی اپلیکیشن ها است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مهم است که برنامه خود را با برآورده کردن نیازهای مشتری، رشد کسب و کار و جذب مشتریان بالقوه رقابتی نگه دارید. با گسترش چشم انداز دیجیتال، باید درک و دیدگاه خود را در مورد توسعه کسب و کار گسترش دهید. علاوه بر این، باید با تمام به‌روزرسانی‌های برنامه جدید به‌روز بمانید تا در صدر نام تجاری خود باقی بمانید و بهترین نتایج را در حین توسعه یک برنامه برای کسب و کار خود دریافت کنید.

19 فوریه 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید