FreePrograms.me

جستجوی افراد دارای سرویس Yandex

Поиск людей с сервисом Яндекс

هیچ کس استدلال نمی کند که در بیشتر موارد ما به دنبال برخی اطلاعات متنی هستیم. و ما از خدمات جستجوی محبوبی مانند Yandex و Google برای این اهداف استفاده می کنیم. اما علاوه بر پرس و جوهای متنی، می توانید از انواع دیگر پرس و جو در این سرویس ها استفاده کنید. به عنوان مثال، هر دو سرویس اول و دوم دارای جستجو بر اساس تصویر هستند. اما بیایید به انواع جستجو نپردازیم، اما امروز در مورد سرویسی مانند Yandex.People صحبت خواهیم کرد. از روی نام به راحتی می توان حدس زد که این سرویس برای چه منظوری در نظر گرفته شده است. با استفاده از آن می توانید افرادی را پیدا کنید که در شبکه های اجتماعی مدرن هستند. و اصل کار در اینجا بسیار ساده است.

ابتدا باید در نوار جستجو بنویسید مرورگر شما نام و نام خانوادگی. پس از این، می توانید بلافاصله شروع به جستجوی یک شخص کنید، اما تنظیم پارامترها عاقلانه تر است. می توانید سن تقریبی فرد، محل کار و تحصیل و همچنین محل سکونت را مشخص کنید. در اینجا تاکید زیادی بر شبکه های اجتماعی است. اگر مطمئن هستید که فرد مورد نظر شماست در یک شبکه اجتماعی خاص ثبت شده است، سپس می توانید جستجو را فقط در آن تنظیم کنید. سرویس Yandex.People برای جستجوی افراد بسیار راحت است. و اگر شخصی که به دنبال آن هستید در برخی از شبکه های اجتماعی مدرن ثبت شده باشد، قطعا او را پیدا خواهید کرد.

Yandex.People


به وب سایت خدمات مراجعه کنید
09 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. زویا
    25 ژوئن 2017 14:34
    من مطمئناً می دانم که طبق داده هایی که درخواست کردم، بیش از یک نفر وجود دارد، سیستم جستجوی "معتبر" شما ناکارآمد و بسیار عجولانه است.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:22
    همه چیز عالی به نظر می رسد! سیستم بسیار امن و قابل اعتماد است! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:39
    با باز کردن Yandex People و تایپ کردن شخص مناسب، پیدا کردن دیگران بسیار آسان تر شده است