FreePrograms.me

سرور اختصاصی. کجا اجاره کنیم؟

سرورهای اختصاصی یک هدف دقیقاً تعریف شده را انجام می دهند. سرور برای یک سرویس شبکه یا چندین سرویس دائمی در حال اجرا طراحی شده است. با هاست اختصاصی، تجهیزات تنها به یک مشتری ارائه می شود. از سوی دیگر، میزبانی مشترک، بسیاری از وب سایت های فردی را در یک سرور فیزیکی (سخت افزاری) ترکیب می کند. اگر پروژه وب نیاز به منابع مناسب ارائه شده توسط سرور مربوطه داشته باشد، یک سرور اختصاصی توصیه می شود. با این حال، مهمترین آنها اتصال به اینترنت، عملکرد پردازنده و اندازه RAM است. به دلیل عدم تخصیص این منابع است که پروژه آسیب دیده دارای ذخایر کافی است. این ذخایر زمانی مورد نیاز است که تعداد بازدیدهای زیادی به طور همزمان اتفاق بیفتد و سرور نه تنها باید وب را مرور کند، بلکه باید چندین پرس و جو پایگاه داده و سربار محاسباتی را به طور همزمان مدیریت کند. 



سرورها سخت افزار هستند یا نرم افزار؟ سرور برای چه کاری خوب است؟ و به طور کلی: سرور چیست؟ اگر قبلاً مخفیانه به همه اینها فکر کرده اید، در جای درستی هستید! در راهنمای ما، علاوه بر تعریف سرورها، بسیاری از توضیحات دیگر در مورد انواع سرورهای رایج و مدل کلاینت-سرور را خواهید یافت. بیایید با جدول ضرب سرور بزرگ شروع کنیم!

 

تعریف: سرور چیست؟


واژه سرور از فعل انگلیسی to serve گرفته شده است. بنابراین، در اصل، یک سرور چیزی نیست جز خدمتکاری که منابع متنوعی را فراهم می کند. بسته به اینکه از چه منابع یا منابعی استفاده می شود. توابع مانند این هستند، سرور یک نام خاص دارد. به عنوان مثال، زمانی که ما یک ایمیل ارسال می کنیم، فقط به دلیل سرور ایمیل کار می کند.

اجازه دهید به طور خلاصه حقایق سریع اولیه در مورد سرورها را خلاصه کنیم:

  • هیچ سروری وجود ندارد. در ابتدا، "سرور" به معنای سخت افزار در قالب یک ماشین حساب بود. در این میان نرم افزارهای مختلف نیز سرور محسوب می شوند.
  • سرورها آماده کار شبانه روزی هستند. به همین دلیل است که حتی در ساعت 4 صبح در شب های بی خوابی می توانید زمان را در VKontakte، Instagram و همکلاسی ها. یا ایمیل بفرستید
  • سرور به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، همیشه منتظر درخواست های به اصطلاح مشتری است. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک سند را از یک لپ تاپ چاپ کنید، کامپیوتر شما مشتری است. داده های مورد نیاز را به عنوان درخواست به سرور چاپگر ارسال می کند و سپس دستور چاپ را صادر می کند.


اینکه سرورهای مربوطه آنچه را که باید انجام دهند بر اساس اصل انتقال داده است. همانطور که گفتم این مورد بین کلاینت و سرور اتفاق می افتد.

مدل کلاینت-سرور: کلاینت چیست؟


کلاینت - به طور کلی - برنامه یا دستگاهی است که به سرور دستور می دهد تا دستوری را اجرا کند. این کلاینت می تواند چیزی شبیه یک مرورگر وب باشد که برای گشت و گذار در اینترنت از آن استفاده می کنیم. البته، اما نرم افزار سرور نه تنها با یک کلاینت، بلکه با بسیاری از کلاینت ها به طور همزمان ارتباط برقرار می کند. شما به عنوان یک کاربر/کاربر معمولاً چیزی از این به دست نمی آورید (مگر اینکه سرور بیش از حد بارگذاری شده باشد و غیره).

به زبان ساده، مشتری و سرور در رابطه زیر هستند:
مشتری:
فعالانه درخواست می کند
سرور:
به این درخواست پاسخ می دهد


بسته به عملکردی که می خواهید با آن سروکار داشته باشید (ترافیک ایمیل، مرور، ذخیره فایل ها، игры، ...)، ارتباط بین مشتری و سرور طبق یک پروتکل خاص منقضی می شود. این دو باید به یک زبان صحبت کنند.



چگونه چنین سرویسی را اجاره کنیم؟



سرورهای اختصاصی برای اجاره و با قیمت های تخفیفی در DataHata موجود است!
هاست سرور خوب لازم نیست گران باشد. در عین حال، همیشه یک سرور روت اختصاصی مناسب را در مرکز داده هاتا پیدا کنید پیوند. اگر می خواهید سروری را برای میل سرور، سرور پایگاه داده یا وب سرور اجرا کنید یا فقط می خواهید از اطلاعات خود در اینترنت نسخه پشتیبان تهیه کنید، استفاده از سرور روت ارزان از هاست datahata.by مشکلی نخواهد داشت. سرورهای اختصاصی که به طور همزمان به عنوان سرورهای ریشه ارائه می شوند، به شما این امکان را می دهند که به سرعت پلتفرم مورد نظر خود را پیاده سازی کنید و همزمان داده های خود را کنترل کنید. سرورها منحصراً در مراکز پردازش داده در قلمرو جمهوری بلاروس در شهر مینسک قرار دارند. استقرار سریع سرور به شما این امکان را می دهد که سریعاً در یک سرور اختصاصی شروع به گشت و گذار در اینترنت کنید.

در اینجا پیشنهادات ما را برای اجاره سرور اختصاصی و مهمتر از همه، با قیمت های مناسب مستقیماً از ارائه دهنده پیدا خواهید کرد.

11 جولای 2022 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:06
    به همه توصیه می کنم از من سرور اجاره کنند، آنها بهترین هستند
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:28
    با تشکر از همه مقالات و برنامه های شما. من همیشه منتظر موارد جدید هستم.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:50
    سرورهای من در مسکو خریداری شده اند، آنها به من کمک زیادی می کنند، آنها از برخی خدمات پشتیبانی می کنند، از شما برای داشتن این فرصت متشکرم
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:18
    برای قرار دادن یک حساب کاربری کمک بزرگی بود، با تشکر از مقاله، بسیار مفید بود
  5. فیلیمون
    6 دسامبر 2023 23:17
    من تازه شروع به مطالعه این موضوع کرده ام، بنابراین این مقاله فقط برای من است. متشکرم.