FreePrograms.me

سیستم عامل ویندوز سرور - برای چیست؟

خود ویندوز سرور برای نصب روی کامپیوتر سرور طراحی شده است. برای سخت افزار چنین رایانه ای سازگار شده است. همچنین برای کار بر روی آن بهینه شده است. در مقایسه با سرورهای دیگر سیستم عامل ویندوز سرور چیزی که آن را متمایز می کند این است که عملکردها و گزینه های زیادی دارد. درست است، همچنین ارزان نیست. این سیستم عامل به چندین کاربر اجازه می دهد تا به طور همزمان وارد سیستم شوند. این کار از طریق شبکه محلی انجام می شود. این می تواند زمانی راحت باشد که نیاز به دسترسی به اینترنت از طریق یک سرور و نه از هر رایانه دارید.



علاوه بر این، سیستم عامل سرور مایکروسافت دارای ویژگی های امنیتی بسیاری است. امنیت داده های شبکه در سطح مناسبی تضمین می شود. علاوه بر تنظیمات امنیتی معمول، یک آنتی ویروس داخلی نیز وجود دارد که از نرم افزارهای جاسوسی و خطرناک محافظت می کند.


این سیستم عامل به شما اجازه می دهد تا کارت های شبکه را بدون خاموش کردن کامپیوتر تغییر دهید. همین امر در مورد RAM نیز صدق می کند. هنگامی که نیاز به تعویض کارت شبکه یا رم بدون وقفه در عملکرد سرور دارید، این کار راحت است. دسکتاپ راه دور می تواند از فناوری OpenGL استفاده کند. این زمانی راحت است که نیاز به اطمینان از کار با گرافیک دارید. سیستم عامل های سرور مدرن مایکروسافت دارای یک کنترلر شبکه مجازی نصب شده است. این در هنگام کار با شبکه های مجازی راحت است.


نسخه های مدرن ویندوز سرور شامل Credential Guard است. در نسخه ویندوز سرور 2016 ظاهر شد همچنین در همان نسخه ویندوز سرور، ویندوز دیفندر کامل ظاهر شد. این سیستم عامل را در برابر ویروس ها و سایر تهدیدات محافظت می کند. از جمله قابلیت های سخت افزاری می توان از قابلیت های پیشرفته کار با رم نام برد. چنین سیستم عامل سروری می تواند چندین ترابایت رم را مدیریت کند. RAM برای اجرای برنامه های مختلف مورد نیاز است. برنامه ها داده های خود را در آن ذخیره می کنند.


مقدار زیاد رم به شما اجازه می دهد تا چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنید. این برای اتصال تعداد زیادی از سیستم عامل های مهمان نیز مهم است. به طور معمول، هر سیستم عامل مهمان می تواند از مقداری از RAM سرور استفاده کند. اگر مقدار رم کافی نباشد، ممکن است عملکرد سرور یا سیستم عامل مهمان به درستی کار نکند.


همچنین ارزش توجه به این واقعیت را دارد که چنین سیستم عاملی به شما امکان می دهد چندین صد پردازنده منطقی را مدیریت کنید. این برای کار با بسیاری از سیستم عامل های مهمان ضروری است. در همان زمان، هر سیستم عامل می تواند عملیات خود را بر روی سیستم سرور انجام دهد. در عین حال، سیستم عامل سرور می تواند عملکرد سیستم عامل مهمان را کنترل کند. در حال حاضر، ویندوز سرور به شما اجازه می دهد تا مقدار زیادی از RAM را برای یک ماشین مجازی مدیریت کنید. این ممکن است زمانی ضروری باشد که یک سیستم عامل مهمان به عنوان یک ماشین مجازی استفاده می شود و عملیات خود را انجام می دهد. در عین حال، یک ماشین مجازی می تواند به طور همزمان از ده ها پردازنده مجازی استفاده کند. این برای انجام بسیاری از عملیات محاسباتی ضروری است.

اساساً Windows Server در مورد کار با سخت افزار قابلیت های زیادی دارد. این امر آن را برای سرورهای شرکت های بزرگ و کوچک ضروری می کند. همچنین می توان آن را در مدرسه، دانشگاه و غیره نصب کرد.

28 ژوئن 2022 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:10
    برنامه خوب است، روی کامپیوتر سرور به دفتر ما آمد
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:53
    این برنامه همیشه در ایستگاه های فرعی من با سرورهای رایانه استفاده می شود، بسیار راحت است
  3. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:23
    من برنامه را سریع و رایگان دانلود کردم، همه چیز به خوبی کار می کند