FreePrograms.me

پست زیمبرا

Почта Zimbra

مزیت چنین نامه هایی این است که هک کردن آن دشوار است. همچنین، شما نمی توانید از راه دور به چنین ایمیلی دسترسی داشته باشید. امروز ما در مورد پست صحبت خواهیم کرد که Zimbra نام دارد. این نامه برای اهداف شرکتی عالی است و همچنین شامل بسیاری از عملکردهای مفید است. Zimbra Collaboration Server یک راه حل ایمیل درجه یک سازمانی است. و این فقط پست نیست. این نرم افزار دارای تقویم، ابزار همکاری و بسیاری موارد دیگر می باشد. سرور همکاری زیمبرا برای شرکت های بزرگ و کوچک مناسب است.

شورای: برای بازدید از ایمیل استفاده کنید مرورگر Yandex. محافظت اضافی در برابر پیوندهای ویروسی در ایمیل های دریافتی دارد.

ایمیل زیمبرا یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند دارد. این واقعیت که این نامه از راه دور از دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است نیز بسیار راحت است. البته قبل از این شرکت باید ایمیل زیمبرا را روی سرور نصب کرده و آن را پیکربندی کند.

Zimbra به کاربران اجازه می دهد تا با کلاینت های ایمیلی که از POP/POPS و IMAP/IMAPS پشتیبانی می کنند کار کنند. همچنین دسترسی به چنین نامه هایی از طریق رابط وب امکان پذیر است. ایمیل زیمبرا دارای حفاظت ضد اسپم بالایی است. علاوه بر این، کاربر توانایی پیکربندی مجموعه نامه را دارد از سایر صندوق های پستی به ایمیل زیمبرا. پست زیمبرا را می توان به طور کامل شرح داد. برای دسترسی به آن، شرکت شما باید آن را راه اندازی کند و یک لاگین و رمز عبور به شما ارائه دهد. اگر همه اینها اجرا شود، می توانید از طریق رابط وب، یعنی از طریق پیوند، به این ایمیل دسترسی داشته باشید https://mail.iks.ru.
19 فوریه 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. مارسل.سالیخوف
    مارسل.سالیخوف
    4 ژانویه 2022 18:39
    من نمی توانم از رایانه خانگی خود وارد ایمیل خود شوم.

    من نمیتونم وارد ایمیلم بشم
    1. vtb69
      11 ژانویه 2022 10:46
      چه نوع پستی دارید؟
  2. رمان 0902
    22 نوامبر 2023 14:37
    پست باحالی بود خیلی خوشم اومد با تشکر از نویسنده