FreePrograms.me

مرورگر Tor - ناشناس بودن کامل در اینترنت

Браузер Tor – полная анонимность в Интернете
امروزه موضوع حفاظت از اطلاعات شخصی در اینترنت بسیار مرتبط است. از خود بپرسید چند بار فکر کرده اید که ممکن است شخصی شما را از طریق وب کم تماشا کند، چند بار نگران هک شدن صفحه خود در برخی از شبکه های اجتماعی بوده اید و آیا تا به حال شاهد هک شدن رمزهای عبور خود در سرویس های مختلف توسط افراد ناشناس بوده اید؟ علاوه بر همه اینها، تنها چیزی که باقی می ماند این است که متوجه این واقعیت شوید که تمام حرکات شما در شبکه جهانی قابل ثبت است و بنابراین افرادی که می دانند چگونه این کار را انجام دهند می توانند به راحتی تعیین کنند که امروز یا دیروز از کدام سایت بازدید کرده اید.

همه اینها با هم می تواند باعث ایجاد احساسات پارانوئید شود، اما نباید فورا کابل را از مودم جدا کنید و درها را قفل کنید. شما فقط باید از مرورگر Tor استفاده کنید و تمام اقدامات شما در اینترنت مورد توجه قرار نخواهد گرفت. مرورگر Tor چیست؟
Tor یک اصلاح خاص از مرورگر موزیلا فایرفاکس است که به طور فعال از فناوری هایی استفاده می کند که امکان گشت و گذار ناشناس در اینترنت را فراهم می کند.

این مرورگر وب از نرم‌افزاری استفاده می‌کند که به شما امکان پیاده‌سازی «مسیریابی پیاز» را می‌دهد، که توانایی استفاده ناشناس از انتقال اطلاعات در شبکه جهانی بدون برجای گذاشتن هیچ اثری از کاربر است.

Браузер Tor – полная анонимность в Интернете


نکته تمام این "زنگ ها و سوت ها" این است: هنگام استفاده از اینترنت، کاربر "ردپایی" از خود به جای می گذارد که به لطف لایه های رمزگذاری باقی مانده از روتر (روتر) به راحتی قابل ردیابی است. برای مخفی کردن این لایه‌ها، Tor آنها را حذف می‌کند و از دستورالعمل‌های ردیابی ویژه برای هدایت سیگنال به روتر دیگری استفاده می‌کند، پس از آن این فرآیند تا پایان کار مرورگر Tor تکرار می‌شود.



"مزایای" مرورگر
  • رابط کاربری راحت Vidalia و عملکرد واضح. کاربران بی تجربه خیلی سریع همه چیز را متوجه خواهند شد.
  • نرم افزار مرورگر Tor به طور مداوم به روز و گسترش می یابد و کیفیت حفاظت از داده های کاربر را بهبود می بخشد و ناشناس بودن کامل را در شبکه جهانی فراهم می کند.
  • در دسترس بودن بومی سازی کامل روسی.
  • همچنین، یک "به علاوه" نسبتا مبهم این واقعیت است که مرورگر Tor عملکردهایی ندارد که به هر طریقی می تواند به طور بالقوه خطرناک باشد (هیچ سابقه مرور، هیچ انیمیشن، هیچ حافظه پنهان ذخیره نمی شود).

معایب مرورگر
  • بارگذاری ضعیف صفحات وب
  • عملکرد برخی از سایت ها توسط مرورگر مسدود شده است.
  • همه آدرس ها باید به صورت دستی وارد شوند.
  • بدون پخش صدا و تصویر
مجموع
مرورگر Tor برای استفاده روزمره مناسب نیست، اما فقط برای اهداف خاصی استفاده می شود، یعنی گشت و گذار در اینترنت به صورت ناشناس، که می تواند در برخی شرایط مفید باشد. به همه موارد فوق، فقط می‌توانیم اضافه کنیم که برخی از محدودیت‌های مرورگر همچنان می‌توانند با خطر و خطر خود غیرفعال شوند. لینک دانلود را اینجا می گذاریم http://tor-browser.ru/.
22 مارس 2017 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    3 دسامبر 2023 15:14
    من Tor را دانلود کردم، فقط به یک مرورگر ناشناس نیاز داشتم، نتوانستم آن را دانلود کنم، اما اینجا کار کرد)
  2. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:25
    همه چیز واقعا ناشناس است! خیلی باحال 
  3. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 15:30
    یک مرورگر خوب و قابل اعتماد، ناشناس بودن شما را 100 درصد حفظ می کند.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:45
    این اولین بار است که در مورد مرورگر tor می شنوم، ایده جالبی است، آن را امتحان کردم، با تشکر