FreePrograms.me

نحوه بهینه سازی MIUI 12: چند نکته

گوشی های شیائومی امروزه در سراسر جهان مورد تقاضا هستند، زیرا... سازنده چینی دستگاه های جالب بسیاری را برای هر سلیقه و بودجه ای ارائه می دهد. طیف وسیعی از تلفن های هوشمند تقریباً هر سال به روز می شود و ویژگی های جدیدی به گجت ها اضافه می شود. با این وجود، تقریباً همیشه فرصت هایی برای بهبود عملکرد دستگاه شما وجود دارد.

صاحبان دستگاه ها معمولاً هنگام استفاده از آنها سؤالاتی در مورد استفاده از قابلیت های مختلف فناوری دارند. به عنوان مثال، هنگام خرید یک گوشی جدید - چگونه انتقال داده ها از شیائومی به شیائومی و برای اینکه بدون نقص کار کند - نحوه بهینه سازی سیستم عامل. در اینجا سعی خواهیم کرد نکات کاربردی برای بهینه سازی عملکرد برخی از اپلیکیشن ها ارائه دهیم.

چگونه می توانید MIUI را بهینه کنید

اگر گوشی هوشمند شما نسبتاً کند به نظر می رسد، می توانید سعی کنید سرعت آن را افزایش دهید. برنامه هایی را که در حال حاضر از آنها استفاده نمی کنید غیرفعال کنید و این تأثیر مفیدی بر بهره وری خواهد داشت.

ابتدا باید ویژگی Mi Share را غیرفعال کنید.

آن یک فناوری ویژه که به شما امکان می دهد فایل ها را بین دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارید. به طور مداوم کار می کند، اما منحصراً در هنگام انتقال داده به ابزارهایی که از آن پشتیبانی می کنند مورد نیاز است. برای خاموش کردن آن، به تنظیمات، از آنجا به «اتصال و اشتراک‌گذاری» و سپس به Mi Share بروید. در آنجا این تابع را غیرفعال می کنیم.

ارسال اطلاعات به سرورهای شرکت

این چیز کاملاً بی فایده است، به خصوص اگر علاقه زیادی به کمک به سازنده برای یافتن انواع تاخیرها نداشته باشید.

برای غیرفعال کردن، به تنظیمات، از آنجا به بخش "حریم خصوصی" و سپس به "استفاده و تشخیص" بروید. نوار لغزنده مربوطه را حرکت دهید.

حالا بیایید گوگل پلی را بهینه کنیم.

مشخص است که این سرویس دوست دارد برنامه های مختلف را بارگیری و به روز کند، اغلب بدون درخواست یا اطلاع از صاحب ابزار. برای جلوگیری از اقدامات غیر ضروری از طرف Google Play، باید آن را باز کنید و به تنظیمات بروید. در آنجا به بخش "عمومی" می رویم. در این قسمت آپدیت خودکار اپلیکیشن ها را غیرفعال می کنیم و برای گزینه “دانلود برنامه ها” گزینه “Always ask” را قرار می دهیم.

ممکن است بهینه سازی MIUI 12 و از طریق بخش توسعه دهنده. در حالت مناسب، به طور کلی می توانید سیستم را دقیق تر پیکربندی کنید. حالت برنامه نویس به راحتی روشن می شود - تنظیمات را باز کنید، به بخش "درباره تلفن" بروید، به سرعت روی نسخه MIUI در آنجا کلیک کنید تا زمانی که اعلان مربوط به دریافت حقوق ظاهر شود. به «تنظیمات پیشرفته» بروید، بخش «برای توسعه‌دهندگان» را باز کنید و بهینه‌سازی را در آنجا فعال کنید. شایان ذکر است که حالت همچنان یک حالت آزمایشی است و امکان عملکرد ناپایدار وجود دارد.

اگر می خواهید با کاهش مصرف برق، عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید، می توانید جستجوی 4G را غیرفعال کنید. در اندروید این کار به سادگی انجام می شود، در تنظیمات به دنبال بخش "سیم کارت ها و شبکه های تلفن همراه" می گردیم، در آن کارت مورد استفاده خود را انتخاب می کنیم، به بخش "نوع شبکه ترجیحی" می رویم، به 3G تغییر می دهیم.

راه های دیگری برای بهینه سازی گوشی هوشمند شما وجود دارد. با تنظیم دقیق دستگاه خود، می توانید به میزان قابل توجهی سرعت عملکرد آن را افزایش دهید و استفاده از آن را راحت تر کنید.

20 آگوست 2021 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 15:05
    من برای مدت بسیار طولانی از Miyuai استفاده کردم و حتی متوجه برخی از چیزهایی که نویسنده آن نوشتم نبودم. برای این او احترام زیادی قائل است 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 18:03
    MIUI 12، برنامه واقعا خوب است، اما عقب مانده بود، الان همه چیز را بهینه کردم
  3. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 05:45
    مقاله عالی است، همه چیز بسیار خوب نوشته شده است. هیچ چیز اضافی.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:25
    من طبق مقاله شما آن را بهینه کردم، همه چیز خوب پیش رفت، با تشکر Miui12 
  5. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:33
    نکات بسیار خوب و مفید! مقاله باحال متشکرم! 
  6. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 22:41
     او همه چیز را خیلی سریع، سریع و کارآمد بهینه کرد