FreePrograms.me

بازی های رایگان محبوب

بازی ها راهی عالی برای گذراندن یک شب رایگان یا آخر هفته هستند. بسیاری از پروژه های هیجان انگیز و پرمخاطب در انتظار توجه شما هستند. عناوین جدید هر هفته ظاهر می‌شوند و غول‌های آزمایش‌شده زمان از موقعیت خود دست نمی‌کشند.

اما با نگاهی به این تنوع بی‌پایان سرگرمی‌های کامپیوتری، یک سوال بسیار بزرگ مطرح می‌شود: «پول این همه چیز را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟» و در واقع، امروزه بسیاری از پروژه ها به مقادیر قابل توجهی پول نیاز دارند و هرکسی، بدون به خطر انداختن بودجه خود، نمی تواند از عهده چنین هزینه هایی برآید.

و در این شرایط، پروژه های رایگان به کمک می آیند که در بررسی کوتاه ما مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بنابراین، ژانر MOBA (چند نفره آنلاین نبرد آرنا، روشن. "عرصه نبرد آنلاین چند نفره").

بر کسی پوشیده نخواهد بود که در زمان ما محبوب ترین اوباش است لیگ افسانه ها.

لیگ افسانه

«لیگ افسانه ها"اول از همه، به دلیل سادگی و آستانه ورود پایین آن متمایز است. شخصی که قبلاً حتی نمی دانست بازی های آنلاین چیست می تواند بلافاصله شروع به بازی این پروژه کند و ممکن است آن را دوست داشته باشد. اما فکر نکنید که به خودی خود ساده است. هرچه زمان بیشتری را در آن بگذرانید، فرصت های بیشتری برای شما باز می شود: رون ها، کشاورزی و غیره.

اما یک نکته بحث برانگیز در "لیگ" وجود دارد: یک تازه کار نمی تواند از همه شخصیت ها به طور همزمان استفاده کند، آنها با پیشرفت بازی در دسترس خواهند بود. برای برخی این یک مزیت خواهد بود، زیرا تسلط بر یک قهرمان بسیار ساده تر از صد است، اما برای برخی دیگر یکنواخت و خسته کننده به نظر می رسد.

شروع به بازی کنید League of Legends... https://ru.leagueoflegends.com/ru-ru/

رقیب اصلی لیگ در ژانر MOBA Dota 2 است.

دوتا 2

 «DotA» در بعضی جاها به طور مطلوب با لیگ افسانه. به عنوان مثال، در اینجا همه شخصیت ها به یکباره باز هستند و کمک مالی فقط بصری است. اما به نوبه خود، این MOBA به مهارت ها و غوطه ور شدن در بازی بیشتر از همان "League of Legends" نیاز دارد. به عنوان مثال، مکانیک های بسیار بیشتری در ارتباط با آیتم ها و همچنین تعداد بیشتری از توانایی های فکر شده وجود خواهد داشت. به طور خاص، در دوتا 2 5 نوع تند و تند کاملاً متفاوت وجود دارد، در حالی که در "لیگ" فقط چند مورد از آنها وجود دارد. ولی "دوتا"یک نقطه ضعف بسیار بزرگ وجود دارد که بازیکنان باتجربه در مورد آن می دانند - جامعه. بعید به نظر می رسد شخصی که برای اولین بار تصمیم گرفته است دست خود را در بازی ها امتحان کند، "دوتاو از بسیاری از تنظیمات افسرده نخواهند شد. 

شروع به بازی کنید Dota 2 https://store.steampowered.com/app/570/Dota_2/

و این 2 بازی سال هاست که بازی های مورد علاقه رایگان در سبک MOBA بوده اند.

ژانر محبوب بعدی بازی است تیرانداز (تیرانداز، تیرانداز انگلیسی - "تیرانداز").

از زمانی که بررسی خود را از ژانر MOBA با شروع کردیم "لیگ افسانه ها"بیایید از اینجا با پروژه ای از همان توسعه دهنده، یک شرکت آمریکایی شروع کنیم بازی های شورش.

ارزش گذاری

آن یک بازی نسبتا جدید، در سال 2020 منتشر شد. توسعه دهندگان، اول از همه، هدف خود را ساختن یک بازی ورزشی الکترونیکی برای همه اقشار جامعه قرار دادند، بنابراین Valorant به احتمال زیاد روی هر رایانه ای اجرا می شود. Valorant دارای شخصیت‌هایی با توانایی‌های منحصربه‌فرد است که ممکن است برای برخی در ابتدا خیلی بدیع به نظر نرسد. اما در دنیای بازی های پیشنهادی که کاملاً متنوع به نظر می رسند (موقعیت مکانی زمستانی، شهر، جنگل و ...) حتی ابرقهرمانان نیز به سختی با تیم مقابل کنار می آیند. 

شروع به بازی کنید شجاع https://playvalorant.com/ru-ru/

عجیب است اگر بی سن ها را فراموش کنیم ضد حمله در آخرین نسخه خود:

CS: GO

ضد حمله: بازارهای تهاجمی (از انگلیسی - "حمله متقابل: حمله جهانی"). یکی از مزیت های بازی یادگیری آسان آن است. تسلط بر مکانیک CS اصلاً دشوار نیست. اما تنوع تنوع: نقشه‌ها، عملیات‌ها، پوسته‌ها و غیره که توسعه‌دهندگان در مورد آن از هیچ تلاش و زمان دریغ نمی‌کنند، این امکان را به بازی می‌دهد تا جایگاه شایسته خود را در میان رقبای خود بگیرد و سال به سال بر تعداد طرفداران خود بیافزاید.

در حال حاضر، CS: GO اشتراک‌افزار است، زیرا برای دسترسی به عملکرد کامل، باید یک حساب Premium خریداری کنید. به عنوان مثال، بدون آن شما نمی توانید برای امتیاز بازی کنید، و امکان به دست آوردن پوسته سلاح های کمیاب جدید نیز به طور جدی محدود است.

شروع به بازی کنید CS: GO https://store.steampowered.com/app/730/CounterStrike_Global_Offensive/

قهرمانان زلزله

برخلاف بازی های تیراندازی قبلی، این بازی بیشتر از مد افتاده است. "زلزله"در اصل یک تیرانداز خالص و بدون مکانیک های غیر ضروری است. یعنی اگر در همان CS:GO چیزی شبیه تاکتیک وجود داشته باشد - پرتاب نارنجک و موارد مشابه، همه چیز فقط به واکنش شما و توانایی شما برای تغییر سریع و بارگیری مجدد اسلحه بستگی دارد. همچنین این پروژه باعث تولد مکانیک پرش شد و برای بسیاری از بازی های متوالی از آن استفاده کرد.

متاسفانه امروزه لرزه خیلی محبوب نیست، بهترین دوران او پشت سر اوست. اما، اگر می‌خواهید به قلب خود شلیک کنید، این بازی برای شما مناسب است.

شروع به بازی کنید قهرمانان زلزله https://quake.bethesda.net/ru/playnow

Fortnite

Fortnite - این محبوب ترین بتل رویال در زمان ما است. گرافیک ها به سبک کارتونی ساخته شده اند و یکی از تفاوت های اصلی با دیگر بتل رویال ها، امکان ساخت سازه ها به طور مستقیم در حین نبرد است. همچنین، تیراندازی بسیار تصادفی است، به همین دلیل است که هر بازیکنی دیر یا زود می‌تواند برنده شود - این فقط یک مسئله زمان است. "دو هفتهتمرکز اصلی بر روی مخاطبان کودکان است، اما یک بزرگسال می تواند چند بار بازی کند. این توسط توسعه دهندگان تسهیل می شود، که اغلب بازی را به روز می کنند و بسیاری از ویژگی های جالب، هم دائمی و هم فصلی را اضافه می کنند. شروع به بازی کنید Fortnite

افسانه افسانه

محبوب ترین بازی. با پویایی و پیچیدگی خود به خوبی با دیگر بازی های رویال بتل مقایسه می شود. به دلیل عدم آسیب سقوط و توانایی احیای متحدین در حال حرکت، این روند اعتیادآور است. 

این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های رایگانی است که می توانید در اوقات فراغت خود بازی کنید.

کیهان برگرفته از سریال تیرانداز معروف قدیمی تایتان فال است که با این حال هنوز هم در محافل باریک محبوبیت دارد. احتمالاً به همین دلیل است که بازی چنین عشق و طرفدارانی را به دست آورده است.

Apex عمدتا برای نوجوانان و بازیکنان زیر 25 سال مناسب است. 

شروع به بازی کنید Apex Legends https://www.ea.com/ru-ru/games/apex-legends

برای پایان دادن به بررسی ما، می خواهم به ژانر نسبتاً خاصی مانند بازی های کلکسیونی ورق. تعداد آنها زیاد نیست و اهدا نقش مهم تری در آنها نسبت به سایر بازی های رایگان دارد، اما با این وجود وجود دارند و نمی خواهید آنها را از دست بدهید.

سنگ پهن کف اجاق

 بازی‌های کارتی عمدتاً به دلیل طرح خوب توسعه یافته و انواع دک‌های ممکن معروف هستند. چیزی که نمی توانید از Hearthstone بگیرید، داستان آن است که مستقیماً از سری بازی های افسانه ای WarCraft گرفته شده است. بر خلاف سایر CCG ها، Hearthstone حالت "ماجراجویی" دارد که به طور مرتب به روز می شود. در "ماجراجویی"، بازیکن می تواند به صورت آفلاین نبردهای آماده را پشت سر بگذارد. این یک فرصت عالی برای تمرین قبل از رفتن به حالت رتبه بندی است. میم های زیادی در مورد این بازی در یوتیوب وجود دارد، زیرا صداگذاری بسیار بامزه ای دارد که حتی به زبان روسی است. 

شروع به بازی کنید Hearthstone https://playhearthstone.com/ru-ru

Gwent: The Witcher

همانطور که از نام آن پیداست، این یک بازی ورق در دنیای Witcher است که مستقیماً از قسمت سوم این فرنچایز معروف گرفته شده است. مزیت بزرگ بازی این است که Gwent با دقت از نسخه اصلی منتقل شده است، اما با کارت های جدید و انیمیشن های زیبا تکمیل شده است. خود بازی ها جوی و بسیار غنی به نظر می رسند و نتیجه راند هرگز از قبل مشخص نیست. برای همه طرفداران The Witcher توصیه می شود.

شروع به بازی کنید Gwent: The Witcher https://www.playgwent.com/ru/


02 آگوست 2021 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    17 نوامبر 2023 21:55
    این بازی ها دلیل علاقه من به زندگی هستند، من خیلی از آنها را بازی نکرده ام، اما اگر بزرگ شوم آنها را اینجا می گذارم، این یک بازی محبوب است، هرچند سخت.
  2. آدام نلگال
    آدام نلگال
    22 نوامبر 2023 23:09
    بازی های عالی، چندین بار دانلود شده، بسیار خوشحالم که اینجا را نگاه کردم 
  3. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 08:37
    بسیاری از بازی های مختلف و جالب! بابت مقاله از شما متشکرم
  4. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 18:05
    مجموعه ای از بهترین بازی های رایگان در این مقاله هیجان انگیز
  5. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 05:48
    League of Legends بازی مورد علاقه من در میان منتخب است. من او را می پرستم.
  6. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 22:47
    مجموعه ای عالی از بازی های مختلف را دانلود کردم و با لذت بازی کردم