FreePrograms.me

تعمیر گوشی موبایل: Inside Look

Ремонт Мобильных Телефонов: Взгляд Изнутри



تکنسین‌های ما، بدون در نظر گرفتن ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سال ساخت، بر روی هر گوشی، سفت‌افزار جدیدی نصب می‌کنند. بیایید از مادر بپرسیم: - چه زود برخی از مشکلات در تلفن ظاهر می شوند؟ 

الکساندر: به طور متوسط ​​می توانید روی یک سال و نیم تمرکز کنید.

- آیا این به دلیل عملکرد نامناسب است؟

الکساندر: بله قطعا. و دلیل این امر با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

- مردم با چه مشکلاتی پیش می آیند؟

الکساندر: البته اکثر اوقات صفحه نمایش ها شکسته می شد - حداقل روزی 10-15 نفر برای تعویض آنها می آمدند. به معنای واقعی کلمه 4-5 ماه، و یک فرد دیگر شنیدن طرف مقابل خود را متوقف می کند. به عنوان مثال، به دلیل قرار گرفتن ماژول حافظه 6700 و CPU روی هم، هنگام ضربه زدن، تماس هر دو با مادربرد قطع می شود و گوشی روشن نمی شود. خوب است اگر تلفن فقط از کار بیفتد - پیدا کردن منبع مشکلات آسان تر است. آیا مواردی وجود دارد که گوشی قابل تعمیر نباشد یا خرید نو ارزانتر است؟ اگر شیشه ترک خورده است، اما گوشی (در حال حاضر) به طور معمول کار می کند، این همیشه به این معنی نیست که تعمیر فقط به تعویض شیشه محدود می شود. اگر آنها یک مدل ساده نوکیا را در عرض چند ساعت بسازند، بعید است که یک آیفون فوق العاده جدید در حد توانایی های آنها باشد. اگر نقصی در عملکرد دستگاه رخ می دهد و با روش های موجود برای کاربران قابل رفع نیست، توصیه می کنیم با مراکز خدمات مجاز ما تماس بگیرید.

به عنوان مثال، در سال 2008، محصولات اپل در روسیه، شاید حتی "وضعیت" بیشتری نسبت به الان داشتند، و تعمیرات معمولاً در مراکز خدمات معروف مانند GPDA انجام می شد. بسیاری از مراکز خدمات تعمیر تلفن های همراه و تلفن های همراه را در مسکو انجام می دهند. تعمیر موبایل، گوشی هوشمند و تبلت تخصص ماست. تعمیر گوشی می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. در ابتدا، من و همکارم شگفت زده شدیم - چرا خود اپل ایده "احیای" قسمت پشتی را به این روش ساده مطرح نکرد؟ همانطور که به یاد داریم، نسل اول گوشی های هوشمند اپل اصولاً برای بازار ما در نظر گرفته نشده بودند و پس از نصب سیستم عامل رسمی، بلافاصله تمام ضمادهای نصب شده را از دست دادند و در بهترین حالت به یک iPod Touch تبدیل شدند. در مجموع پایگاه فنی خدمات ما بیش از 5000 مدل گوشی موبایل از تولیدکنندگان مختلف را تعمیر و سرویس می کند. اصولا تعمیر گوشی های هوشمند و موبایل، تعویض صفحه نمایش، کیس و کیبوردهایی است که به تقصیر خود صاحب آن به زندگی خود پایان داده است. رایج ترین خدمات عبارتند از: تعویض صفحه نمایش، دوربین، نمایشگر، کیس، صفحه نمایش لمسی، کابل شارژ، دکمه، سیم کارت، میکروفون و بلندگو. کل روش بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد. تعویض دوربین، صفحه نمایش، شیشه و صفحه لمسی، میکروفون یا اسپیکر، کانکتور برق و شارژ، تعویض کابل، تمیز کردن و ترمیم کابل «سیل زده» یا «غرق شده».

البته گوشی‌ها جمع‌وجورتر هستند، اما بیایید ببینیم که چگونه به نظر می‌رسد که از نوکیا 6700 به عنوان نمونه استفاده کنیم. البته، این واقعیت که این نوکیا است هنوز قابل توجه است، اما حداقل Vertu از سیستم عامل اصلاح شده استفاده می کند. و بنابراین آنها دستگاه های نوکیا را حمل می کردند که علاوه بر محبوبیت، قابل تعمیر ترین نیز بودند. به عنوان مثال، کابل ها - اگر با آنها مانند همتایان نوکیا آنها رفتار کنید. Nokia 8800 یک مشکل معمولی دارد - گریل اسپیکر مسدود می شود. نوکیا 6233 با سیستم عامل نسخه 3.10. با توجه به تفاوت قیمت (و آن کپی در روسیه 120 روبل هزینه دارد)، عدم تمایل بچه های موبیادو به فشار آوردن حتی باعث حسادت جزئی می شود. او چندین نسخه از آنها را حمل کرد و در روسیه فروخت. او تصمیم گرفت که به دنبال خوب از خوب نباشد و تمام 000i آورده شده، حدود 8910 نسخه، برای اصلاح به من داده شد. همان اولین برنامه نویس اجازه دهید توجه داشته باشم که من نه تنها به دلیل تمایل به سود بردن از مشکلات دیگران (اگرچه دروغ نخواهم گفت، برنامه نویس چندین برابر هزینه خود را پرداخت کرد)، بلکه از روی کنجکاوی نیز به این هزینه پرداختم. آنها معمولاً 1000-30 دستگاه را در یک زمان برای من می آوردند ، حدود نیم ساعت طول کشید و حتی با در نظر گرفتن "تخفیف عمده" تا 40 روبل برای سیستم عامل یک نسخه ، به خوبی جواب داد. ما هرگونه نقص در تلفن های همراه و تلفن های هوشمند را از بین می بریم، از خرابی نرم افزار گرفته تا بازیابی پس از آسیب مکانیکی شدید یا اکسید شدن برد سیستم پس از ورود مایع. نمی توان گفت خیلی ها آمدند، اما جریان دائمی بود و هنوز هم برخی از مشتریان آن دوره مراجعه می کنند. نمی توانم بگویم که بعد از این هیچ مشکلی با مشتریان وجود نداشت - نه، شما به تنهایی از Direct راضی نخواهید بود، به خصوص با توجه به قیمت یک مخاطب برای جالب ترین کلمات، به 70 دلار یا بیشتر در هر کلیک ( به عنوان مثال، یک کلیک بر روی درخواست "iPhone" 10-5 دلار هزینه دارد). فقط کافی است شماره تلفن مشخص شده را شماره گیری کرده و با یکی از مدیرانی که تعمیرات تلفن همراه ما را ارائه می دهند مشورت کنید.


05 جولای 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:15
    اگر گوشی بیش از 20.000 قیمت نداشته باشد، تعمیر گوشی کاملاً مشکل ساز است، پس خرید گوشی جدید آسان تر است