FreePrograms.me

تبلیغات بومی در کمپین بازاریابی شما

Нативная реклама в вашей маркетинговой кампании

مزایای استفاده از قالب های تبلیغاتی بومی در کمپین بازاریابی شما


تبلیغات بومی نوع موثری از پلتفرم دیجیتال است. این مفهوم نسبتاً جدید در تبلیغات دیجیتال به سرعت محبوبیت و مقبولیت را در بین مخاطبان در سراسر جهان به دست آورده است و احتمالاً تغییر دهنده بازی است که تبلیغات را به سطح بالاتری خواهد برد. این قالب یکی از روش های کسب درآمد ترجیحی برای غول های رسانه های اجتماعی است. بازیگران صنعت نشر نیز به سرعت از این روند پیروی کردند. این واقعیت که تبلیغ‌کنندگان بیشتری از تبلیغات بومی در MGID https://gembla.net/mgid به عنوان بخشی از استراتژی ارتباطی خود استفاده می‌کنند به این معنی است که این قالب برای همه بازیکنان در اکوسیستم یک برد-برد است. در زیر فرمت های اصلی تبلیغات بومی و همچنین مزایای اصلی آن را در نظر خواهیم گرفت.

 فرمت های تبلیغاتی بومی

  1. واحدهای تبلیغاتی بومی در فید
تبلیغات درون فید بومی معمولاً به عنوان بخشی از محتوای دیگر در پلتفرمی که در آن ظاهر می‌شود علامت‌گذاری می‌شود. این به طور گسترده توسط ناشران مانند فیس بوک، فوربس، توییتر، لینکدین و غیره برای ادغام یکپارچه محتوای مارک و مخاطبان هدف آن استفاده می شود.
  1. جستجو و لیست های تبلیغاتی
این نوع تبلیغات جستجوی پولی بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک قرار می گیرد و درست مانند نتایج ارگانیک عمل می کند. با معیارهای تبدیل مانند خرید اندازه گیری می شود. مهم است که تبلیغات جستجوی بومی با قالب و طرح نتایج جستجوی ارگانیک مطابقت داشته باشند.
  1. ویجت های توصیه محتوا
در اینجا محتوای پولی از طریق ویجت ها به دست مخاطبان می رسد. به طور کلی ظاهر پلت فرم تحویل محتوا را که در آن ظاهر می شود تقلید نمی کند. محل قرارگیری این ویجت ها به وضوح تعریف نشده است و ممکن است بسته به رابط کاربری ناشر متفاوت باشد.
  1. واحدهای محتوای سفارشی
 اینها واحدهای تبلیغاتی حمایت شده هستند که برندسازی را با محتوای سفارشی شده بر اساس تبلیغ‌کننده و پلتفرم ناشر که در آن ظاهر می‌شود به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. سایت های معروفی که اجازه این نوع تبلیغات را می دهند عبارتند از: Tumblr، Pandora و Spotify. برای مثال، تبلیغ‌کنندگان لیست‌های پخش سفارشی را منتشر می‌کنند و فهرست‌های پخش حمایت‌شده در Pandora ظاهر می‌شوند.
  1. تبلیغات بومی درون بازی
 در این مورد، تبلیغات به طور ارگانیک در محیط بازی قرار می گیرد. در این قالب، دارایی های بازی معمولاً برچسب گذاری می شوند یا با دارایی های مارک جایگزین می شوند. فعال کردن تبلیغات بومی شامل جایگزینی دارایی های بازی مانند قدرت، لباس شخصیت، عناصر پس زمینه و غیره با دارایی های مارک است.

  مزایای تبلیغات بومی
  • تبلیغات بومی هرگز مزاحم نیست - بر خلاف تبلیغات بنری که مصرف کننده را آزار می دهد، در اینجا به مصرف کننده شرطی می شود و فضایی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد تا بدون اجبار توسط تبلیغات بنری اجباری، محتوا را طبق راحتی خود مصرف کند.
  • تبلیغات نمایش داده شده در پس زمینه به طور ناخودآگاه توسط مصرف کننده با تلاش صفر مصرف می شود - هیچ تلاشی از طرف مصرف کننده برای مصرف محتوا لازم نیست. زمینه ای که تبلیغات در آن قرار می گیرد ثبت محصول/خدمت را در ذهن مصرف کنندگان آسان می کند.
  • تبلیغات بومی به محتوای تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد تا با ترکیب شدن با آن متمایز شود - وقتی در زمینه مناسب قرار می‌گیرند، تبلیغات بومی عملکرد بهتری دارند و از تبلیغات بنری ضعیف متمایز می‌شوند.
  • تبلیغات بومی نرخ کلیک بالاتری نسبت به سایر تبلیغات موبایلی ایجاد می کند - ماهیت محجوب آن منجر به نرخ پذیرش بالا و در نتیجه نرخ کلیک بالاتر شده است.
  تبلیغات بومی فرصتی برد-برد برای همه افراد در اکوسیستم موبایل فراهم می‌کند—تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به طور مؤثری با پیشنهادات یک برند ارتباط برقرار کنند، بدون اینکه نگران آزار دادن تبلیغ‌کنندگان خود باشند، ناشران نگران از دست دادن پایگاه کاربری خود نباشند، و کاربران می‌توانند از محتوای خود بدون نفوذ لذت ببرند. .
05 ژوئن 2021 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 19:52
    من بهترین تبلیغات را برای یک شرکت دارم، شرکتی به نام واگوود است
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:33
    یک سخنرانی بومی همیشه یک سخنرانی کاملاً آماده است تا مصرف کننده طعمه آن را بگیرد
  3. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:44
    الان تبلیغات خیلی خوبی دارم! بسیار از شما متشکرم! برنامه فوق العاده! 
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:06
    همه چیز فوق العاده است، تبلیغ بمب است، من آن را خیلی دوست داشتم، آن را توصیه می کنم