FreePrograms.me

برنامه ها و خدمات برای خلق هنر از عکس

Программы и сервисы для создания артов из фотографий

رایانه ها به سرعت دستگاه هایی در حال توسعه هستند که می توانند به کار در زمینه های کاملاً متفاوت کمک کنند. به عنوان مثال، با کمک یک کامپیوتر می توانید هر عکسی را تبدیل کنید و در عرض چند ثانیه آن را به معنای واقعی کلمه به هنر تبدیل کنید.

یکی از گرایش های محبوب در برنامه های کامپیوتری ویرایشگرهای عکس است که امروزه بسیار ساده شده است به طوری که حتی یک کاربر مبتدی نیز می تواند فوراً یک عکس را تغییر دهد. و اگر مهارت های یک هنرمند را ندارید، این بدان معنا نیست که نمی توانید یک عکس را به هنر تبدیل کنید.

برنامه هایی برای ایجاد هنر از روی عکس



امروزه، کاربران هیچ کمبودی در برنامه های ویرایش عکس برای انتخاب ندارند - واقعاً تعداد زیادی از آنها وجود دارد. امروز ما همه ویرایشگرهای عکس را بررسی نمی کنیم، بلکه فقط به آنهایی نگاه می کنیم که می توانند هر عکسی را به هنر تبدیل کنند.

Paint.net





یک ویرایشگر عکس رایگان و در عین حال کاربردی که با گذشت زمان توانسته ارتش زیادی از طرفداران را به دست آورد.

این برنامه در زرادخانه خود امکانات زیادی برای تبدیل دستی و نیمه خودکار عکس ها دارد - از جمله فیلترهایی که عکس را به هنر تبدیل می کنند. اگر قابلیت های موجود برای شما کافی نیست، افزونه های زیادی در اینترنت وجود دارند که قابلیت های این برنامه را گسترش می دهند.

برنامه Paint.net را دانلود کنید http://paintnet.ru/download/

GIMP





و اگرچه GIMP توانایی تبدیل عکس به هنر را با یک کلیک ندارد، اما نمی‌توانیم از این برنامه استفاده نکنیم به این دلیل ساده که قوی‌ترین و کاربردی‌ترین ویرایشگر گرافیکی در بین نسخه‌های رایگان است که به شما امکان می‌دهد به معنای واقعی کلمه کار کنید. هرگونه دستکاری روی تصاویر چه می توانیم بگوییم، این برنامه با وظیفه ای مانند تبدیل یک عکس به هنر مقابله می کند و می توانید نحوه انجام این کار را از آموزش های مختلف که امروزه در اینترنت بسیاری از آنها وجود دارد یاد بگیرید.

دانلود برنامه GIMP https://www.gimp.org/

Pho.To





این یک برنامه کامپیوتری نیست، بلکه یک سرویس آنلاین است که فوراً هر عکسی را به نقاشی تبدیل می کند. وقتی به سایت می روید، باید تصمیم بگیرید که به چه سبکی می خواهید تصویر موجود را ببینید، پس از آن تنها چیزی که باقی می ماند این است که تصویر را در وب سایت سرویس آپلود کنید و منتظر بمانید تا فرآیند پردازش کامل شود.

به سرویس آنلاین Pho.To http://funny.pho.to/ru/art-effects/ بروید

پریزما



Программы и сервисы для создания артов из фотографий


چندی پیش، برنامه Prisma برای پلتفرم های تلفن همراه محبوب مانند iOS و Android ظاهر شد که بلافاصله میلیون ها طرفدار پیدا کرد.

ماهیت این برنامه این است که با استفاده از یک فناوری منحصر به فرد، عکس ها به تصاویری تبدیل می شوند که سبک هنرمندان محبوب را تکرار می کنند. این سرویس مانند سرویس‌های مشابه، فقط یک فیلتر اعمال نمی‌کند، بلکه با کمک شبکه‌های عصبی و هوش مصنوعی، عکس را کاملاً بازسازی می‌کند و آن را در نوری جدید و کاملاً متفاوت می‌سازد.

شما می گویید که یک برنامه گوشی هوشمند در اینجا فراموش شده است؟ واقعیت این است که، متأسفانه، توسعه دهندگان نسخه رایانه ای Prisma را اجرا نکردند، اما این بدان معنا نیست که نمی توان از آن در رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز استفاده کرد - امروزه بسیاری از شبیه سازهای سیستم عامل اندروید وجود دارند که به شما امکان می دهند هر برنامه ای را اجرا کنید. بر روی کامپیوتر شما توسعه یافته برای سیستم عامل تلفن همراه و استفاده از آنها کاملا آزادانه.

در این مورد، توصیه می کنیم به شبیه ساز محبوبی مانند BlueStacks توجه کنید - کاملاً رایگان از وب سایت رسمی توسعه دهنده توزیع می شود. پس از اتصال حساب Google خود به شبیه ساز، می توانید برنامه ها را از Play Market بارگیری کنید، به این معنی که می توانید بلافاصله دانلود Prisma را شروع کنید.

BlueStacks را دانلود کنید

اپلیکیشن Prisma را دانلود کنید امروزه یافتن برنامه‌های رایانه‌ای که برای تبدیل عکس‌ها به هنر پیاده‌سازی می‌شوند، به طور فزاینده‌ای مشکل‌ساز می‌شود، زیرا بیشتر آنها منحصراً برای پلتفرم‌های موبایل پیاده‌سازی می‌شوند. بنابراین، اگر مقاله ما برنامه رایانه ای را که به شما امکان می دهد عکس ها را به آثار هنری تبدیل کنید از دست داد، در مورد آن سکوت نکنید، بلکه آن را در نظرات به اشتراک بگذارید.
27 سپتامبر 2017 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 07:16
    کار با عکس‌ها و تبدیل آن‌ها با استفاده از ویرایشگرهای ویدیو و عکس با کیفیت بسیار آسان است.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:47
    برای من، ساخت سریع یک تصویر پیش‌نمایش یا چیزی شبیه به آن در فتوشاپ آسان‌تر است، بسیار راحت 
  3. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 23:29
    با تشکر از راهنمایی، برنامه جالب برای هنر