FreePrograms.me

استفاده از فونت های جایگزین در Steam

Использование альтернативных шрифтов в Steam

Steam یک سرویس بازی محبوب است که توسط کاربران برای خرید و راه اندازی بازی های رایانه ای، ذخیره دستاوردهای بازی، یافتن افراد همفکر و غیره استفاده می شود. به طور پیش فرض، این سرویس از فونت Arial استفاده می کند که ممکن است برای برخی از کاربران بسیار پیش پا افتاده به نظر برسد. امروز ما بررسی خواهیم کرد که آیا عملکرد تغییر فونت در Steam امکان پذیر است یا خیر، و اگر چنین است، چگونه می توان این کار را انجام داد.

شما باید فورا i’s را نقطه گذاری کنید: در Steam هیچ راهی برای تغییر کامل فونت برنامه به چیزی غیر از Arial وجود ندارد. با این حال، اگر نمی‌دانید که کاربران چگونه نام مستعار، وضعیت یا پیام‌ها را با فونت‌های جالب قرار می‌دهند، ادامه مطلب را بخوانید.

استفاده از کاراکترهای جایگزین



لیست بزرگی از کاراکترهای یونیکد وجود دارد که در صفحه‌کلید رایانه شما نشان داده نمی‌شوند، اما سیستم آنها را می‌شناسد و درک می‌کند.

ایده ساده است: شما لیستی از کاراکترهای یونیکد را باز می کنید، کاراکترهایی را که دوست دارید انتخاب می کنید، آنها را در کلیپ بورد کپی می کنید و آنها را در قسمت های Steam مورد نیاز قرار می دهید و کلمه (جمله) مورد نظر را می نویسید. راه های مختلفی برای دسترسی به کاراکترهای یونیکد وجود دارد.

روش 1: جدول کاراکتر ویندوز



به طور پیش فرض، سیستم عامل ویندوز دارای یک برنامه استاندارد با کاراکترهای یونیکد است که می توانید از آن کاراکترهای مورد نیاز خود را کپی کرده و بعداً بنا به صلاحدید خود از آنها استفاده کنید.

  1. برای این کار نوار جستجوی ویندوز را باز کرده و عبارت جستجوی خود را وارد کنید "جدول نماد". نتیجه ای که ظاهر می شود را باز کنید.

    Использование альтернативных шрифтов в Steam


  2. پنجره ای روی صفحه ظاهر می شود که در آن می توانید ترکیب مورد نیاز از کاراکترها را با کلیک کردن بر روی مواردی که دوست دارید ایجاد کنید و پس از آن رشته تایپ شده با کاراکترها را می توان در کلیپ بورد کپی کرد.




روش 2: استفاده از یک سرویس آنلاین



اگر به دلایلی نمی توانید از جدول کاراکتر شرح داده شده در روش اول استفاده کنید، می توانید از سرویس آنلاین "جدول کاراکتر یونیکد" برای انتخاب کاراکترهای لازم استفاده کنید.

  1. با استفاده از این پیوند https://unicode-table.com/ru به صفحه خدمات آنلاین بروید. هر نمادی را که دوست دارید با دکمه سمت چپ ماوس انتخاب کنید. یک منوی اضافی روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید یک دکمه را انتخاب کنید "کپی به کلیپ بورد".



  2. کاراکتر کپی شده را در ستون Steam مورد نظر قرار دهید، بنابراین کلمه یا جمله مورد نیاز را ایجاد کنید.


روش 3: انتخاب کاراکترها از یک لیست



و در نهایت، راه نهایی برای دستیابی به کاراکترهای غیر معمول یونیکد، کپی کردن آنها از این مقاله است. در زیر لیستی از کاراکترهای یونیکد وجود دارد که در میان آنها می توانید کاراکترهایی را که دوست دارید پیدا کنید، انتخاب کنید و در کلیپ بورد کپی کنید تا بتوانید آنها را در Steam اعمال کنید.

A — Ắ ẳÂ ª ä ắ Ằ ằ Å À Ẵ ẵ Ä Ꭿ 凡 Ꮨ Á ₳ Ǻ ǻ α ά Ά ẫ á Ã ᗩ ᵰ
B — ᗷ ᗸ Ɓ ƀ k ℬ Ᏸ β ฿ ß ᗹ ᗽ ᗾ ᗿ Ђ 方 ␢ Ꮄ
C - č Ḉ ḉ ⊂ Ꮸ ₡ ¢ ¢ ç Č ċ Ċ☾ ℭ ℂ Ç Ĉ ć Ć ĉ ς
D — Đ đᗫ Ɗ Ď ď ȡ ð ∂ ₫
E - ê ξ Ě ê Ế Ề Ể Ễ é Ê È£ Ē ℮ ē Ė ė ë € É ∑ ℯ ໂ ६ Ę ě è ع є من
F — Ḟφ ḟ ╒ℱ ჶ ᶂ ₣ ƒ ∮
G — Ġ ġ Ğ ğ₲Ģ ģ Ꮆ ℊ Ǥ ǥ פ ᶃ Ꮹ Ĝ ĝ
H — ħЋ廾 ℌ ℏ ዙ Ꮵ ђ Ḩ Һ ℍ ℋ ℎ یا ♅ Ĥ ḩ♄
I — ΐ ι Ï Ί ÎĨ ĩ Ī ī Ĭ ĭ ℑ ί м М İ į Įℐí Í î ϊ Ꭵ
ج - ژ ᶖ Ĵ ĵɉ
K — ќ ķ Ķ Ҝ₭ Ꮶ Ќ ҝ ﻸ ᶄ k
L — Ḽ ℓ Ł ł ľ ĽĹ ĺ Ļ Ŀ ŀ £ ℒ ļ λ ₤ ḽ ȴ Ꮭ £ Ꮑ
M — ᗰ♍₥ᙢℳ ʍᶆḾ爪♏ḿ
N — Ñ یا ŋ Ŋ Ńň ʼn ȵ ℵ ń Ņ ņ Ň ₦
O - ǿ θ θ σ ờ ớ ổ ợ ō ō ò ô ô ờ ọ ọ ợ ợ Ø Ø ở ở t ٥YS O õ YAN
P — ᖘ ק 尸 Ҏ ᶈ ₱ρ Ꭾ ☧ ℙ ℘ þ Þ Ꮅァ
Q — ჹ q Qℚ ᶐ Ǭ ǭ
R — ℝ ℜ چ ᖇ ř Ř ŗ Ŗ ℛ ℟ ŕ Ŕ ᶉ Ꮢ 尺
S — ŝ Ŝ ₰ ∫Ś ś š$ فᏕ ى § Ṧ ṧ ȿ Š ş Ş
T — τ ィ 干 Ṫ ṫ ナ ₸ ΐ Ţ ť ŧ Ŧ † T ţ Ť t Ꮏ Ꮖ テ ₮
U - ú ú ù û û ử ữ ự ∪ ∪ ᙀ ŭ ŭ ų ų ű ů ů ự ự ự ⋒ ủ ừ ử ữ ừ ū ū ū ū ū ū ū ū ū ū و و و و و و و و و و و و و و و ū ū ū
V — ∨ √ Ꮙ Ṽ✔ \/ ℣ ʋ✓ ṽ ᶌ
W — ẃ Ꮤ Ꮃ Ẃ ẁ Ẁ ฬ ᗯ ᙡ Ẅ ѡ ಎ ಭ Ꮚ Ꮗ ẅ ώ ω ŵ Ŵ₩
X — ج Ẍ ẍ ᶍ ⏆χ ✘ ᙭× ✗
Y — ẏ ϒ ɤ ¥ りɣ Ꭹ Ꮍ Ẏ

あぃ£У〓 §♥¤๑⊹⊱⋛⋌⋚⊰⊹ ๑۩۩... ✪ ✣ ✤ ✥ ✦ ❉ ❥ ❦ ❧ ❃ ❂ ☠ ☭ღღღ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ☇ ☈ ☊ ☋ ☌ ☍ⓛⓞⓥⓔ ๑•ิ.•ั๑ ๑۩۞۩๑ ✿ ♢ ♣ ♥ ♦ ✙✈ ✉ ✌ ✁ ✎ ➳ ➽ εїз❣•0•●○●ゃ ō ▀ ◊ ◦ ☼ ♠♣ ◘ ◙ ♫ ♪ ♪ の → あ ぃ ✱ ✲ ❁ ☼ ☀ ☽ ☾ ❤ ღ☻ ☺ ❂ ◕ Θ o O ♋ ☯ ㊝ 0 • ● ▫ ๑ ☂ × ÷ = ≠ ∞ ˇ ± √ ☀ ☂ ☃ ☄ ☇ ☈ ☋ ☌ ☍ ☑ ☒ ☢ ♠ ♢ ♣ ♥ ♦ ✙ ✈ ✉ ✌ ✁♝ ♞♯♩♪♫ ♮ ☪ ♈ ₪ ♂✿ ♥ の↑ ↓ ← → ㊣ ○ ● ○▲ ■ □ ▼ § ¥ 〒 ¢ £ ♀ ♆ ♂ ✖ ♂ ♀ ♥ ☺ ☻ ► ◄ ↔ ↕ ♥ ▪ ▫ ☼ ♦ ▀ ▄ █ ▌ ▐ ░ ▒ ▬ ♦ ◊ ◘ ◙ ◦ ☼ ♠ ♣ ◘ ♫ ♪ ☖ ♪ ♦ ◊ ◦ ♠ ♣ 0•● ❤ ●•0► ◄ ↔ ↕ ▪ ▫ ☼ ♦ ♂♀♥❤☜☞☎☏⊙◎ ☺☻☼↔↕▪ ▒♪♪の★☆☆← امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما پاسخ این سوال را بدهد که سایر کاربران Sream چگونه نام مستعار زیبایی دارند. اگر سوال یا نظری در مورد مقاله دارید حتما در نظرات بنویسید.
08 سپتامبر 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 17:43
    من همیشه فونت پیش فرض را در Steam دارم، قبلاً به آن عادت کرده ام و نمی خواهم آن را تغییر دهم