FreePrograms.me

نحوه تغییر لاگین در استیم

Как поменять логин в Steam

در میان تمام سرویس های بازی موجود، Steam به درستی محبوب ترین در نظر گرفته می شود. این سرویس صدها میلیون کاربر فعال دارد که احتمالاً شما هم جزو آنها هستید. اگر به نظر شما ورود فعلی قدیمی است، همیشه این فرصت را دارید که آن را تغییر دهید.

Login یک نام کاربری فردی است که توسط آن سایر کاربران سرویس Steam می توانند شما را پیدا کنند. با گذشت سالها، یک ورود ممکن است منسوخ شود، به همین دلیل است که تمایل قابل درک برای تغییر آن وجود دارد.

چگونه لاگین را در استیم تغییر دهیم؟



  1. برنامه Steam را اجرا کنید و در صورت لزوم با حساب کاربری خود وارد شوید.

  2. روی لاگین فعلی خود در بالای پنجره برنامه کلیک کنید. یک منوی اضافی روی صفحه ظاهر می شود که باید آن را انتخاب کنید "مشخصات".

    Как поменять логин в Steam


  3. در پنجره جدید روی دکمه کلیک کنید "ویرایش نمایه".



  4. در این زمینه "نام پروفایل" و لاگین شما ظاهر می شود. بر این اساس، برای تغییر لاگین خود، باید یک نام کاربری جدید وارد کنید.



  5. پس از مشخص کردن ورود کاربر جدید، به انتهای صفحه بروید و روی دکمه کلیک کنید "ذخیره تغییرات"تا لاگین جدید اعمال شود.


در واقع، این همه چیز است - همانطور که می بینید، ورود به سیستم را می توان به معنای واقعی کلمه در کمترین زمان تغییر داد. اگر هنوز در مورد مقاله سؤالی دارید، خوشحال خواهیم شد اگر آنها را در نظرات بپرسید.
06 جولای 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:14
    اگر لاگینی که در هنگام ثبت نام استفاده شده است، نمی توان آن را تغییر داد، اما اگر نام مستعار در نمایه باشد، باید به تنظیمات پروفایل بروید و در آنجا می توانید مستقیماً نام مستعار و آواتار را تغییر دهید.