FreePrograms.me

چگونه می توانم لینک تبادل را در Steam مشاهده کنم؟

Как посмотреть ссылку на обмен в сервисе Steam?

بخار یک سرویس مدرن برای توزیع دیجیتال بازی های رایانه ای است. این سرویس متعلق به شرکت معتبر جهانی Valve می باشد. سرویس Steam گزینه های بسیار زیادی برای کاربران خود دارد. به عنوان مثال، کاربران می توانند آیتم های بازی های مختلف را مبادله کنند. امروز به شما نشان خواهیم داد که لینک تبادل اقلام در Steam کجاست. بنابراین، اول از همه، اجازه دهید به ما بروید حساب ثبت شده در این سرویس این را می توان مستقیماً از طریق مرورگر با دنبال کردن پیوند انجام داد http://store.steampowered.com. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

یک نماد پاکت در کنار ورود شما وجود دارد. باید روی آن کلیک کنید و "هدایای جدید".


در صفحه ای که باز می شود، روی آیتم «ارسال پیشنهادات» کلیک کنید.


یک پنجره جدید باز می شود که در آن باید مورد را پیدا کنید "چه کسی می تواند پیشنهادات تجاری را برای من ارسال کند؟بر این اساس، روی آن کلیک می کنیم.


تقریباً تا انتهای پنجره جدیدی که پس از کلیک روی پیوند باز می شود، حرکت کنید. در پایین صفحه یک پنجره کوچک حاوی پیوندی به صرافی وجود دارد. این لینکی است که ما نیاز داریم. و به نظر می رسد این است.
پیدا کردن لینک تبادل در سرویس Steam بسیار ساده است. اگر هنوز در این مورد شک دارید، به سادگی از دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.
06 دسامبر 2015 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:57
    این لینک رو پیدا کردم! عالی! متشکرم! 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 23:05
    من واقعاً Steam را نمی فهمم. به همین دلیل نکات مفیدی را در اینجا دیدم.