FreePrograms.me

ASKfm برای اندروید: برنامه ای برای ارتباطات ناشناس

ASKfm для Android: приложение для анонимного общения

هر یک از ما، حداقل یک بار، دوست داریم از همکار خود یک سوال مورد علاقه بپرسیم، اما در عین حال ناشناس باقی بمانیم. همه اینها با کمک برنامه ASKfm برای اندروید امکان پذیر شد که با آن نه تنها می توانید سؤالات ناشناس بپرسید، بلکه به سؤالاتی که خطاب به شما هستند نیز پاسخ دهید.

ASKfm یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد است که بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. ویژگی این سرویس پرسش و پاسخ است و سؤالاتی که می‌پرسید می‌تواند به صورت باز باشد، یعنی کاربر بداند چه کسی سؤال می‌کند یا به صورت ناشناس.

نصب برنامه



می توانید ASKfm را با استفاده از لینک انتهای مقاله از فروشگاه رسمی اپلیکیشن اندروید نصب کنید. با کلیک بر روی پیوند زیر از دستگاه خود، Play Market به طور خودکار بر روی صفحه نمایش شما در صفحه دانلود برنامه ASKfm راه اندازی می شود. فقط روی دکمه کلیک کنید "نصب" و دانلود را تایید کنید و سپس فقط منتظر بمانید تا برنامه دانلود و نصب شود.

ASKfm для Android: приложение для анонимного общения


ابتدا شروع کنید



هنگام راه اندازی ASKfm برای اولین بار، باید وارد شوید. اگر هنوز حسابی ندارید، باید با تکمیل ثبت نام معمول با استفاده از آدرس ایمیل خود یا با استفاده از یک حساب کاربری که قبلاً در Facebook یا VKontakte ثبت نام کرده اید، یک حساب ایجاد کنید.



فرآیند ثبت نام از طریق ایمیل نباید برای هیچ کاربری دشوار باشد: شما باید یک پرسشنامه کوتاه را پر کنید که شامل وارد کردن آدرس ایمیل، رمز عبور جدید، نام کاربری (ورود به سیستم)، نام و نام خانوادگی و همچنین جنسیت شما می باشد. سن و زبان در نهایت برای اینکه حساب کاربری شما فعال شود باید به پروفایل اکانت ایمیل خود بروید که در آنجا ایمیلی با لینک تایید ارسال می شود.



پس از تکمیل ثبت نام، از سرویس خواسته می شود که یک آواتار برای نمایه شما تنظیم کند و همچنین لیستی از علایق را اضافه کند.



با استفاده از برنامه



و در نهایت، زمانی که تمام جزئیات وارد شد، می توانید شروع به استفاده از برنامه کنید. اول از همه، به تب توجه کنید "دیوار"، که پروفایل شماست. در اینجا بلافاصله از شما خواسته می شود دوستانی را از سایر شبکه های اجتماعی که قبلاً در ASK ثبت نام کرده اند پیدا کنید. در صورت لزوم می توانید به دوستان خود بگویید که در ASK پروفایل دارید.



به تب دوم در سمت چپ بروید که سوالات تصادفی برای شما نمایش داده می شود. به محض پاسخ دادن به این سوالات، آنها به پروفایل شما اضافه می شوند و دوستان و سایر کاربران می توانند پاسخ سوالاتی را که قبلا پرسیده اید مشاهده کنند.



دکمه مرکزی وظیفه انتشار پست را بر عهده دارد: این می تواند یک سوال ساده باشد، یک سوال عکس، به عنوان مثال، کدام عکس بهتر است، و همچنین یک سوال موقعیت جغرافیایی که از کاربران اطراف پرسیده می شود.



تب چهارم سمت چپ نمایه شماست. دوستان، لایک ها، تعداد سوالات پرسیده شده و پاسخ داده شده و همچنین اطلاعات پروفایل در اینجا نمایش داده می شود که در هر زمان قابل ویرایش است.



و در نهایت تب پنجم آخر سمت راست برای شما دوستان محفوظ است. لیست دوستان و فعالیت های آنها در اینجا نمایش داده می شود.



اگر به اولین زیربرگ برگشتید، می توانید به برگه بروید "جالب هست". این بخش به شما امکان می دهد زمان را سپری کنید: در اینجا می توانید به صورت ناشناس در نظرسنجی ها شرکت کنید یا به سؤالات کاربران کاملاً تصادفی پاسخ دهید.



مزایای ASKfm



  • یک ایده جالب با ناشناس بودن کامل؛

  • رابط ساده، راحت و مینیمالیستی با پشتیبانی از زبان روسی.

  • این برنامه برای دانلود و استفاده کاملا رایگان در دسترس است.


معایب ASKfm



  • این برنامه حاوی تبلیغاتی است که حتی اگر هزینه آن را پرداخت کنید، غیرفعال نمی شود.
ASKfm یک برنامه جالب و محبوب است که عشق میلیون ها کاربر در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. اکنون دلیلی برای خجالت وجود ندارد اگر بخواهید از یک شخص مورد علاقه سؤال بپرسید - کاربر به سادگی نمی داند چه کسی سؤال را مطرح کرده است.

ASKfm را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه برنامه را از فروشگاه Play دانلود کنید https://play.google.com/store/apps/details?id=com.askfm
06 سپتامبر 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 14:12
    اگر فقط چنین توابعی برای سؤالات ناشناس در همه جا وجود داشت)
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 17:44
    برنامه‌ای که در آن سؤال می‌پرسید و ناشناس می‌مانید، بسیار جالب است