FreePrograms.me

یک سند با فرمت doc را به صورت آنلاین باز کنید

Открываем документ формата doc онлайн

اگر کامپیوتر شما وسیله ای برای سرگرمی است، پس بعید است که یکسری برنامه های مختلف روی آن نصب شده باشد. پس از همه، آنها به سادگی برای شما هیچ فایده ای ندارند. اما در هر صورت باید با اسناد الکترونیکی سر و کار داشته باشید. به عنوان مثال، با همان بازی اغلب یک سند الکترونیکی حاوی اطلاعات مربوط به این بازی وجود دارد. اغلب این سند در قالب txt یا ارائه می شود در فرمت doc. اگر با چنین وضعیتی مواجه شدید، نیازی به نصب مجموعه آفیس Microsoft Word ندارید، زیرا می توانید سند doc را به روش دیگری باز کنید. احتمالاً بسیاری قبلاً حدس زده اند که ما در مورد خدمات آنلاین صحبت خواهیم کرد که با استفاده از آنها می توانید یک سند را در قالب doc باز کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر خود را باز کنید، به سرویس مورد نیاز بروید و یک سند با فرمت doc را در آنجا باز کنید.

اولین سرویس در وب سایت قرار دارد http://www.viewdocsonline.com/. رابط کاربری این سایت به زبان انگلیسی است، اما کار با آن را پیچیده نمی کند. شما باید سند مورد نیاز را آپلود کنید و سپس بر روی " کلیک کنیدمشاهده سند". پس از این مراحل، باید مدتی صبر کنید تا سند بارگیری شود و سپس می توانید شروع به خواندن آن کنید.

سرویس دیگری که می تواند یک سند سند را به صورت آنلاین باز کند در وب سایت قرار دارد http://www.docspal.com/viewer. در این بخش از سایت است که می توانید اسناد را به صورت آنلاین باز کنید. رابط کاربری این سایت نیز به زبان انگلیسی است اما هیچ مشکلی نخواهید داشت. برای باز کردن یک سند فقط باید 2 مرحله را طی کنید. مرحله اول دانلود سند و مرحله دوم کلیک بر روی "چشم انداز".

کار بر روی این سرویس تقریباً مشابه کار بر روی سرویس قبلی است. تنها تفاوت این است که در وب سایت http://www.docspal.com می توانید فرمت های مختلف اسناد الکترونیکی را تبدیل کنید.

به هر حال، می توان چند کلمه در مورد رابط انگلیسی زبان هر دو سرویس ذکر شده در مقاله گفت. در مرورگرهای مدرن می توانید یک افزونه ویژه نصب کنید که با استفاده از آن می توانید محتوای یک صفحه وب را به زبان مورد نیاز خود ترجمه کنید. شما می توانید یک سند را با فرمت doc بدون کمک برنامه های خاص باز کنید. این عملیات را می توان با استفاده از وب سرویس هایی که در این مقاله ارائه شده است انجام داد.
21 مه 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:46
    بله، این اتفاق می افتد که Word تخریب می شود و اسناد باید فوراً باز شوند. حالا نحوه انجام آن مشخص است.