FreePrograms.me

نحوه به روز رسانی مرورگر اینترنت اکسپلورر

Как обновить браузер Internet Explorer

هر مرورگر وب، از جمله اینترنت اکسپلورر، باید به روز شود. این نه تنها ویژگی های جدیدی را به همراه خواهد داشت، بلکه امنیت مرورگر را نیز به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. این مقاله به شما می گوید که چگونه می توان این روش را انجام داد.

اینترنت اکسپلورر موفق ترین مرورگر پیاده سازی شده توسط مایکروسافت نیست، با این حال، هنوز هم محبوب ترین مرورگر در جهان است و این البته به دلیل استاندارد بودن آن برای سیستم عامل ویندوز است.

چگونه اینترنت اکسپلورر را به روز کنیم



  1. برای شروع نصب به روز رسانی برای اینترنت اکسپلورر، پیوند انتهای مقاله را به صفحه دانلود اینترنت اکسپلورر دنبال کنید.

  2. شما باید نسخه سیستم عامل مورد استفاده در رایانه خود را انتخاب کنید، پس از آن سیستم از شما می خواهد که یک نصب کننده برای یک سیستم عامل 32 بیتی یا یک سیستم عامل 64 بیتی انتخاب کنید.

    Как обновить браузер Internet Explorer


  3. اگر بیتی بودن سیستم عامل نصب شده بر روی رایانه خود را نمی دانید، پنجره را باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "سیستم".



  4. در بلوک "نوع سیستم" شما قادر خواهید بود بیتی بودن سیستم عامل خود را ببینید. با این عمق بیت است که باید کیت توزیع را روی رایانه خود بارگیری کنید.



  5. پس از انتظار برای پایان دانلود، باید آن را اجرا کرده و برنامه را روی رایانه خود نصب کنید.
به محض اتمام نصب مرورگر، شما صاحب آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر می شوید. امیدواریم این مقاله کوتاه برای شما مفید بوده باشد.

اینترنت اکسپلورر را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه برنامه را از وب سایت رسمی https://support.microsoft.com/ru-ru/help/17621/internet-explorer-downloads دانلود کنید
10 جولای 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:33
    به لطف چنین مقاله واضحی، مرورگرم را به راحتی به روز کردم!