FreePrograms.me

SlimBrowser 7.00.139

SlimBrowser 7.00.139

مطمئناً بسیاری از کاربران با چنین مرورگری آشنا هستند اینترنت اکسپلورر. همه کاربران از این مرورگر راضی نیستند. Internet Explorer مرورگر استاندارد برای سیستم عامل ویندوز است. اما امروز در مورد مرورگر دیگری یعنی مرورگر وب SlimBrowser صحبت خواهیم کرد. اینترنت اکسپلورر به دلایلی در بالا ذکر شد. مرورگر SlimBrowser، یا به طور خاص، اولین نسخه های آن، به عنوان یک افزونه برای اینترنت اکسپلورر ایجاد شد. بلافاصله می توان اشاره کرد که مرورگر وب SlimBrowser رایگان است و اکنون نه به عنوان افزونه شخصی، بلکه به عنوان یک مرورگر تمام عیار و نسبتاً با کیفیت عمل می کند. این مرورگر روی کامپیوتر کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است.

در مورد مرورگر SlimBrowser چه می توانید بگویید؟ در اصل، این یک مرورگر با کیفیت بالا، اما عملا غیرقابل توجه است. تمام عملکردهای موجود را دارد در سایر مرورگرهای وب مشابه. به عنوان مثال، این مرورگر دارای یک مسدود کننده پاپ آپ داخلی، جستجوی "سبک" در سرویس های جستجوی محبوب، عملکرد پر کردن خودکار فرم ها، ورود خودکار رمز عبور و ورود به سیستم و غیره است. SlimBrowser همچنین دارای مدیریت دانلود مخصوص به خود است.

در صورت تمایل می توانید موضوع مرورگر را تغییر دهید. برای انجام این کار، می توانید به سادگی پوسته ها را تغییر دهید. اگر رابط مرورگر را با برنامه های مشابه مقایسه کنید، از نظر خارجی شبیه مرورگر Opera است. اما برخلاف اپرا، مرورگر SlimBrowser فضای کمتری را در هارد کامپیوتر شما اشغال می کند.

علاوه بر همه چیزهایی که در بالا نوشته شده است، می توانیم برخی از عملکردهای اضافی مرورگر SlimBrowser را برجسته کنیم. بنابراین با استفاده از این مرورگر می توانید به راحتی ویدیوها را از سرویس یوتیوب دانلود کنید، صفحات وب را به زبان مورد نیاز ترجمه کنید و همچنین امکان ادغام مرورگر با وب سرویس های محبوب و شبکه اجتماعی فیس بوک وجود دارد. اگر از مرورگر قدیمی خود خسته شده اید و می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، مرورگر SlimBrowser را دانلود و استفاده کنید. شاید شما او را دوست داشته باشید.

SlimBrowser را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید http://www.slimbrowser.net/ru/dlpage.php?location=bottom
22 فوریه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 11:00
    SlimBrowser بهترین مرورگری است که من می شناسم! از طراحی و کیفیتش خیلی خوشم اومد
  2. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 04:26
    با تشکر از شما برای ارائه SlimBrowser. به کاربران اجازه دهید وب سایت ها را سریع و راحت مرور کنند.