FreePrograms.me

مرورگر جدید برای سیستم عامل ویندوز - Spartan

Новый браузер для ОС Windows - Spartan

امروزه آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز، ویندوز 10 است. این سیستم عامل اخیراً ظاهر شده است، اما در حال حاضر توانسته است بسیاری از کاربران را شگفت زده کند. علاوه بر این، غافلگیری از هر دو جنبه مثبت و منفی. ما این سیستم عامل را با جزئیات در نظر نخواهیم گرفت، بلکه در مورد مرورگری که به طور خودکار در آن ساخته می شود صحبت خواهیم کرد. بسیاری از کاربران خواهند پرسید: مرورگر قدیمی و آشنا اینترنت اکسپلورر چطور؟ همچنین در ویندوز 10 باقی خواهد ماند. اما مرورگر پیش فرض در این سیستم عامل Spartan خواهد بود. تنها در 29 آوریل سال جاری سازندگان نام جدیدی به مرورگر Spartan دادند. حالا اسمش هست مایکروسافت لبه.

چه چیز جدیدی در این مرورگر وجود دارد؟ ما مرورگر مایکروسافت اج را با نسخه قبلی خود مقایسه خواهیم کرد اینترنت اکسپلورر 11. به روز رسانی های زیادی در اینجا وجود دارد. بیایید با این واقعیت شروع کنیم که این مرورگر بر روی یک موتور جدید به نام EdgeHTML ساخته شده است. توسعه دهندگان ادعا می کنند که به لطف این موتور، مرورگر بهتر و پایدارتر کار می کند و سرعت آن بسیار سریعتر می شود.

مرورگر مایکروسافت اج دارای یک مفسر جدید جاوا اسکریپت به نام چاکرا است. در اینجا امکان استفاده از قلم نیز وجود دارد. یعنی امکان یادداشت برداری در صفحات اینترنتی و سپس اشتراک گذاری آنها فراهم شد. بیایید این واقعیت را نادیده نگیریم که یک دستیار صوتی در مرورگر جدید ظاهر شده است. به هر حال، شاید این عملکردی است که به بهترین وجه در مرورگر مایکروسافت اج اجرا شده است.

خوب، احتمالاً مهم ترین تغییر در مقایسه با مرورگر IE11 این است که مرورگر جدید مایکروسافت اج اکنون توانایی اضافه کردن پسوندهای مختلف را دارد. این مورد در هیچ نسخه ای از اینترنت اکسپلورر وجود نداشت. دانلود این مرورگر هنوز امکان پذیر نیست، زیرا نسخه نهایی مرورگر مایکروسافت اج (معروف به مرورگر Spartan) در تابستان امسال انجام می شود. اما بیایید امیدوار باشیم که گفته های توسعه دهندگان به حقیقت بپیوندد و این مرورگر بسیار سریعتر و کارآمدتر از اینترنت اکسپلورر باشد.
22 فوریه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:59
    مرورگر عالی این تمام چیزی است که من استفاده می کنم! 
  2. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 04:25
    از ارائه مرورگر جدید اسپارتان برای ویندوز سپاسگزاریم. به کاربران اجازه دهید از یک تجربه جدید اینترنتی لذت ببرند.