FreePrograms.me

نحوه چرخش ویدیو در سونی وگاس

Как повернуть видео в Sony Vegas

کاربران بیشتری با استفاده از برنامه های حرفه ای درگیر ویرایش ویدیو می شوند. یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که در حین پردازش ویدیو انجام می‌شود، چرخش ویدیو در جهت مورد نیاز است. امروز نگاهی دقیق تر به نحوه انجام این روش در برنامه محبوب Sony Vegas خواهیم داشت.

سونی وگاس یکی از برنامه های پیشرو است که تاکنون برای ویرایش خانگی و حرفه ای توسعه یافته است. این برنامه دارای قابلیت های کاربردی بسیاری است که به شما امکان می دهد کوچکترین ایده ها را به یک ویدیو تبدیل کنید. اگر تازه شروع به درک قابلیت های این برنامه کرده اید، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که شهودی خواندن آن بسیار دشوار است. از جمله، کاربران اغلب در مورد نحوه چرخش یک ویدیو در این برنامه سوال دارند.

نحوه چرخش ویدیو در سونی وگاس



این برنامه نه یک راه برای چرخش یک ویدیو، بلکه دو راه را در یک زمان ارائه می دهد. روش اول ساده ترین است، اما همچنین به شما امکان می دهد ویدیو را با یک زاویه واضح، 90 یا 180 درجه به راست یا چپ بچرخانید. اگر بخواهید زاویه چرخش ویدیو را به صورت دستی تعیین کنید، روش دوم مفید است.

روش 1: از طریق ویژگی های فایل (چرخش ساده)



  1. در صورت لزوم، ویدیو را در برنامه ای که می خواهید بچرخانید باز کنید. رفتن به برگه سمت چپ "همه فایل های رسانه ای"، روی پیش نمایش تصویر کوچک کلیک راست کرده و انتخاب کنید "خواص".

    Как повернуть видео в Sony Vegas


  2. در برگه "رسانه ها" شما قادر خواهید بود مورد را پیدا کنید "دور زدن"، که در آن باید گزینه مورد نظر را برای چرخش ویدیو مثلاً 90 درجه در خلاف جهت عقربه های ساعت انتخاب کنید. برای پذیرش تغییرات، روی دکمه کلیک کنید "خوب".




روش 2: از طریق منوی Pan and Crop Events (چرخش پیچیده)



  1. ویدیو را در سونی وگاس باز کنید که مراحل بعدی با آن انجام خواهد شد. در قسمت پایین پنجره یک نوار ویدیویی مشاهده خواهید کرد که در قسمت سمت راست آن باید روی نماد مینیاتوری کلیک کنید. "رویدادهای پانینگ و برش".



  2. یک پنجره جدید روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید ماوس خود را روی پیش نمایش ویدیو قرار دهید. وقتی فلش مکان نما گرد شد، شروع به چرخاندن ویدیو کنید و به آن زاویه دلخواه بدهید. هنگامی که زاویه مورد نظر تنظیم شد، به سادگی پنجره را ببندید.


امیدواریم این مقاله بتواند به شما نشان دهد که پیرایش در سونی وگاس بسیار ساده است. کدام روش ها را بیشتر دوست داشتید؟
27 ژوئن 2017 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Liabreath
    Liabreath
    21 نوامبر 2023 19:50
    وای من اصلا از این موضوع خبر نداشتم با تشکر برای اطلاعات مفید! 
  2. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 14:53
    من موفق شدم ویدیو را به راحتی بچرخانم! از مقاله مفید و واضح شما بسیار سپاسگزارم! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:20
    Sony vegas چرخاندن عکس بسیار آسان است، فقط دوبار کلیک کنید و آن را به هر کجا که می خواهید بچرخانید، یا راست کلیک کنید و در آنجا ویژگی هایی را که می خواهید با تصویر ویدیو انجام دهید انتخاب کنید.
  4. هروی
    9 ژانویه 2024 20:24
    ممنون، من اخیراً شروع به استفاده از Sony Vegas کردم، راهنما کمک کرد
  5. ایلناز
    9 ژانویه 2024 23:16
    خیلی ممنون برای مقاله، بسیار مفید، به من در کارم کمک کرد